پیمان بسته‌ایم پاک زندگی کنیم

 مانیتور بازی سامسونگ مدل Odyssey OLED G9 انتخاب برتر شد

مانیتور بازی سامسونگ مدل Odyssey OLED G9 انتخاب برتر شد

مانیتور بازی سامسونگ Odyssey OLED G9 به عنوان “انتخاب سردبیران(Editors’ Choice)” و “برترین انتخاب(Top Pick)” توسط داوران و رسانه های صنعت انتخاب شد.

سامسونگ الکترونیک در 25 جولای 2023 (سه شنبه ، ۳ مرداد ۱۴۰۲) اعلام کرد که مانیتور Odyssey OLED G9 (G95SC) آن به عنوان یک مانیتور بازی پیشرو در بازار توسط رسانه های برتر صنعت شناخته شده است.

از زمان عرضه در تیرماه سال جاری، Odyssey OLED G9 تمجیدهای زیادی را دریافت کرده است.

این مانیتور مورد تحسین و تمجید انتخاب سردبیران (Editors’ Choice)، و برترین انتخاب (Top Pick) در 2023 قرار گرفت و برای ویژگی‌های متمایز و تجربه‌های بازی همه جانبه توصیه‌ شده است.

مانیتور اودیسه Odyssey OLED G9 اولین مانیتور OLED است که وضوح دوگانه چهارگانه با وضوح بالا (DQHD؛ 5120 x 1440) با نسبت 32:9 ارائه می دهد.

تراکم پیکسلی بالا (110PPI) محتوای بازی را با جزئیات بیشتری نمایش می دهد.

با نسبت صفحه نمایش بزرگ و عریض، کاربران خود را در نمای فوق عریض گم می کنند – معادل دو صفحه نمایش QHD در کنار هم.

علاوه بر این، زمان پاسخ سریع 0.03 میلی‌ثانیه خاکستری به خاکستری (GtG) و نرخ تازه‌سازی 240 هرتز، مزیت رقابتی را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

مانیتور بازی سامسونگ مدل Odyssey OLED G9 انتخاب برتر
مانیتور بازی سامسونگ مدل Odyssey OLED G9 انتخاب برتر

سامسونگ Odyssey OLED G9 توسط تعدادی از رسانه های برتر صنعت شناخته شده است*

خدمات تعمیرات مانیتور و تلویزیون توسط نمایندگی “روزی حلال” در مشهد

قبل از اینکه به ادامه مطلب بپردازیم لازم است اشاره نماییم که نمایندگی تعمیرات “روزی حلال” سابقه بیش از 30 سال در زمینه تعمیرات تلویزیون و مانیتور دارد.

این نمایندگی پس از تعمیرات گارانتی تعمیر ارائه مینماید و این تضمین کننده کیفیت کار ما میباشد. روش های ارتباط با ما را در انتهای این مقاله ببینید.

فهرست مقالات برگزیده رسانه های صنعت درباره مانیتور بازی سامسونگ

در زیر خلاصه ای از فهرست مقالات برگزیده توسط رسانه های صنعت درباره این مانیتور آورده ایم:

Reviewed.com چه توصیفی از مانیتور بازی Odyssey OLED G9 سامسونگ دارد؟

Reviewed.com مانیتور اودیسه سامسونگ Odyssey OLED G9 را به‌عنوان یک مانیتور گیمینگ مجلل با رنگ‌های مجلل و بهترین مانیتور بازی که تا به امروز آزمایش کرده‌ است توصیف کرد.

در نتیجه، Odyssey OLED G9 جایزه بسیار مورد علاقه سردبیران سایت را دریافت کرد.

این مقاله به وضوح حرکت واضح، طراحی مجلل و ویژگی‌های مفید تلویزیون هوشمند داخلی Odyssey OLED G9 اشاره کرد.

علاوه بر این، Reviewed.com تأکید کرد: «گیمرها به راحتی عاشق Samsung Odyssey OLED G9 خواهند شد.

دارای رنگ و کنتراست مورد نیاز برای ارائه حس واقع گرایی و عمق، وضوح مورد نیاز برای ارائه جزئیات و وضوح حرکت سریع برای گیم پلی روان و پاسخگو است.

لوگوی reviewed.com

Reviewed.com، LLC بررسی های جامع و پیشرو در بازار را در چندین دسته ارائه می دهد. هر سایت دارای ابزارهای استاندارد شده، آزمایش شده، بررسی علمی و مقایسه است که مصرف کنندگان را قبل از خرید، با تمام اطلاعاتی که نیاز دارند، توانمند می سازد. Reviewed.com آزمایش‌های خود را در امکانات اختصاصی انجام می‌دهد که دارای تجهیزات تصویربرداری با کیفیت آزمایشگاهی، آکوستیک و تجهیزات تست نمایش هستند. این روش‌های آزمایش اختصاصی و عینی به Reviewed.com یک مزیت رقابتی با بررسی‌های قابل درک آسان می‌دهد که محصولات را در کنار یکدیگر مقایسه می‌کنند.

شبکه نشریات بررسی فناوری Reviewed.com شامل: www.DigitalCameraInfo.com، www.TelevisionInfo.com، www.CamcorderInfo.com، www.PrinterInfo.com، www.HeadphoneInfo.com و همچنین نسخه های بین المللی است. این شبکه به طور متوسط به 1,000,000 خواننده منحصر به فرد ماهانه می رسد.

Stuff درباره این مانیتور چه میگوید؟

همچنین مانیتور Odyssey OLED G9 یک بررسی پنج ستاره از Stuff دریافت کرد،

این مانیتور به‌عنوان «صفحه‌نمایش OLED وسیع و فوق‌العاده با عملکردی شگفت‌انگیز» و «یکی از بهترین مانیتورهای بازی در حال حاضر» معرفی شد.

در حین بررسی مانیتور، Stuff بر روی این موضوع تمرکز کرد که چگونه ویژگی‌های Odyssey OLED G9 یک «لذت مطلق برای تجربه» است.

و به این نتیجه رسید که «به راحتی یکی از بهترین و با مشخصات کامل‌ترین مانیتورهایی است که تاکنون ساخته شده است.

لوگوی Stuff

Stuff Ltd یک شرکت رسانه خبری خصوصی است که در نیوزلند فعالیت می کند. این شرکت، بزرگترین وب‌سایت خبری کشور را اداره می‌کند و صاحب ۹ روزنامه روزانه، از جمله دومین و سومین روزنامه‌های پرتیراژ نیوزلند، The Post و The Press و پرتیراژترین هفته‌نامه، Sunday Star-Times است.

Techaeris چه دیدگاهی دارد؟

علاوه بر این، Techaeris مانیتور بازی سامسونگ مدل Odyssey OLED G9 را به عنوان دریافت کننده جوایز برجسته Editor’s Choice و Top Pick 2023 معرفی کرد.

از آنجایی که این محصول دارای صفحه نمایش OLED چشمگیر، رنگ، کنتراست، نرخ تجدید 240 هرتز است و امتیازات 10/10 زیادی را دریافت کرده است.

Techaeris توضیح داد: «G95SC تجربه ای فراگیر را فراهم می کند که هر گیمر مشتاقی به دنبال آن است.

اگر هوس خرید یک مانیتور گیمینگ DQHD را دارید، بدون شک این مانیتور همان است که به دنبالش هستید.

لوگوی Techaeris

Techaeris در سال 2013 توسط الکس هرناندز به عنوان جایگزینی برای وب سایت های اصلی فناوری تاسیس شد. از آنجایی که Techaeris به طور مستقل در مالکیت و بهره برداری باقی مانده است، تعصبات شرکتی را از گزارش خود دور نگه میدارد.

Techaeris همچنین مقدار مناسبی از بررسی های محصولات را انجام می دهد. رویکرد آنها به بررسی محصول از دیدگاه یک کاربر معمولی است.

techaeris.com گزارش های صادقانه، داستان های منحصر به فرد، برخی پوشش خبری، اطلاعات محصول/بررسی و تعامل اجتماعی را به خوانندگان ارائه میدهد.

T3 درباره این مانیتور چه چیزی را به اشتراک گذاشت؟

T3 به اشتراک گذاشت که مانیتور Odyssey OLED G9 “سطح جدیدی از غوطه وری را به ارمغان می آورد” و یک تجربه بصری “واقعاً سطح بالا” و “غیر قابل لمس” را ارائه می دهد.

تیم بازبینی به قدری تحت تاثیر مانیتور قرار گرفتند که به آن یک نقد پنج ستاره دادند و به آن امتیاز پلاتینیوم T3 را دادند.

T3 اظهار داشت که مانیتور اودیسه سامسونگ Odyssey OLED G9 “مانیتور خیره کننده ای است که گیمرها آن را دوست خواهند داشت.”

لوگوی مجله T3

مجله T3 یک مجله فناوری مستقر در بریتانیا است که در زمینه ابزارها و سایر فناوری ها تخصص دارد.

در ابتدا، T3 مخفف Tomorrow’s Technology Today بود، اما این دیگر در هیچ جای مجله یا وب سایت به جز در کنار مجله استفاده نمی شود. منحصراً به عنوان T3 یا T3.com نامیده می شود. مجله T3 در اکثر کشورها در دسترس است و نسخه های سندیکایی/محلی در بیش از 20 کشور دارد.

محبوبیت مانیتور بازی سامسونگ اودیسه Odyssey OLED G9

مانیتور Odyssey OLED G9 در حال افزایش محبوبیت در کشورهای سراسر جهان است.

در آمریکای شمالی، 1800 دستگاه در ابتدا با فروش موجودی آماده در کمتر از دو هفته تولید شد و 700 دستگاه در اروپا فروخته شد.

در کره، 100 دستگاه موجود در یک ساعت فروخته شد، که نشان دهنده محبوبیت بازار مانیتور است.

بر اساس سه ماهه اول سال 2023، سامسونگ الکترونیک 23 درصد از سهم بازار جهانی مانیتورهای بازی با نرخ به روز رسانی 100 هرتز یا بالاتر را حفظ کرده و برای پنجمین سال متوالی برتری خود را حفظ کرده است.

ستاره e-Sports Faker، از T1، در کنار یک Samsung Odyssey OLED G9 نشسته است*
ستاره e-Sports Faker، از T1، در کنار یک Samsung Odyssey OLED G9 نشسته است*

هون چانگ، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری در Samsung Electronics گفت: ما مفتخریم که مانیتور Odyssey OLED G9 سامسونگ توسط منتقدان برجسته صنعت به رسمیت شناخته شود.

زمانی که مانیتور Odyssey OLED G9 را در ابتدا عرضه کردیم، می‌دانستیم که این نمایشگرهای OLED سطح را از بین همه نمایشگرهای OLED را بالا می‌برد.

ما دستگاهی را تصور می‌کردیم که فقط سامسونگ می‌تواند ارائه کند، که کیفیت تصویر بی‌نظیر و ویژگی‌های بازی نوآورانه را ارائه می‌دهد.

همچنین او گفت: ما را خوشحال می کند که می بینیم دقیقاً با این خواسته از آرزوهای طولانی مدت گیمرها فراتر رفته ایم.”

مانیتور بازی سامسونگ Odyssey OLED G9 بهترین مانیتور شناخته شد
مانیتور بازی سامسونگ Odyssey OLED G9 بهترین مانیتور شناخته شد

نمایندگی سامسونگ مشهد

ارسال پاسخ