پیمان بسته‌ایم پاک زندگی کنیم

 نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ QN900C 8k QLED

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ QN900C 8k QLED

تلویزیون سامسونگ Samsung QN900C 8k QLED دومین تلویزیون برتر سامسونگ در سری تلویزیونهای 8k است.

زیر پرچمدار سامسونگ QN990C 8k QLED و بالای Samsung QN800C 8k QLED قرار دارد.

این تلویزیون جایگزین Samsung QN900B 8k QLED شده و از فناوری مشابه مدل قبلی خود برخوردار است،

مانند LED های کوانتومی اختصاصی سامسونگ که در مقایسه با فناوری معمولی کوانتومی ماتریکس، امکان کنترل دقیق تری بر مناطق کم نور محلی تلویزیون را فراهم می کند.

این پردازنده از همان پردازشگر کوانتومی عصبی 8k مانند QN900B استفاده می کند که از هوش مصنوعی استفاده می کند و به گونه ای طراحی شده است که ارتقاء دقیق تری را بر اساس صحنه به صحنه ارائه دهد.

مانند بسیاری از QLED های قبلی سامسونگ، تلویزیون از One Connect Box خارجی استفاده می کند تا به شما کمک کند تا تنظیمات خود را مرتب و منظم نگه دارید.

این تلویزیون در سایزهای 65 اینچ، 75 اینچ و 85 اینچ موجود است.

امتیاز به تلویزیون سامسونگ QN900C 8k QLED

امتیازها به بخش های مختلف مورد آزمایش تلویزیون، عددی بین 0 تا 10 میباشد.

امتیاز کلی 8.2

سامسونگ Samsung QN900C یک تلویزیون عالی برای استفاده ترکیبی است. به لطف حداکثر روشنایی SDR و کنترل بازتابش، به راحتی در یک اتاق روشن بر تابش خیره کننده غلبه می کند، بنابراین برای تماشای برنامه های تلویزیونی یا ورزش عالی است. همچنین برای استفاده در یک اتاق تاریک به دلیل ویژگی موثر کم نور موضعی آن بسیار مناسب است، بنابراین انتخاب خوبی برای تماشای فیلم است. این تلویزیون به دلیل تاخیر ورودی فوق‌العاده کم و زمان پاسخ‌دهی سریع، یک تلویزیون عالی برای بازی است، بنابراین یک تجربه بازی واکنش‌گرا را ارائه می‌کند که تاری بسیار کمی در پشت اشیاء متحرک سریع دارد، و دارای پشتیبانی از VRR و پهنای باند HDMI 2.1 است که آن را به یک انتخاب عالی برای جفت شدن با کنسول های مدرن یا رایانه های شخصی بازی. تلویزیون همچنین یک گزینه عالی برای استفاده به عنوان مانیتور رایانه شخصی است زیرا کروما 4:4:4 را به درستی نمایش می دهد و زاویه دید به اندازه کافی گسترده است که هنگام نشستن از نزدیک، کناره های صفحه یکنواخت می مانند.

نکات مثبت

  • ویژگی Local Dimming موثر.
  • اوج روشنایی و کنترل بازتاب عالی برای غلبه بر تابش خیره کننده.
  • قابلیت ارتقاء مقیاس خوب.
  • رابط هوشمند با کاربری آسان با طیف گسترده ای از برنامه های پخش جریانی.

نکات منفی

  • تلویزیون تنها یک زاویه دید کافی دارد.
برنامه تلویزیونی: امتیاز 7.9

تلویزیون Samsung QN900C 8k QLED برای تماشای برنامه های تلویزیونی در یک اتاق روشن بسیار خوب است. رابط هوشمند داخلی Tizen با مجموعه وسیعی از برنامه‌های پخش بارگذاری شده است، بنابراین پیدا کردن برنامه‌های مورد علاقه‌تان آسان است. تلویزیون دارای حداکثر روشنایی SDR و کنترل بازتاب است، بنابراین به راحتی در یک اتاق روشن بر تابش خیره کننده غلبه می کند. زاویه دید مناسبی دارد، بنابراین هنگام مشاهده از زاویه متوسط، تصویر ثابت می ماند، اما هرکسی که از زاویه تهاجمی تر تماشا کند، یک تصویر پاک شده را می بیند. تلویزیون ارتقاء خوبی دارد، که بسیار مهم است زیرا محتوای 8k بسیار نادر است و بیشتر محتوایی که در تلویزیون تماشا می شود باید ارتقا یابد. متأسفانه، تلویزیون دارای روان سازی محتوای با کیفیت پایین غیرقابل توجه است، بنابراین هنوز هم مصنوعات قابل توجهی با محتوای پخش با کیفیت پایین وجود دارد.

نکات مثبت

  • اوج روشنایی و کنترل بازتاب عالی برای غلبه بر تابش خیره کننده.
  • قابلیت ارتقاء مقیاس خوب.
  • رابط هوشمند با کاربری آسان با طیف گسترده ای از برنامه های پخش جریانی.

نکات منفی

  • تلویزیون تنها زاویه دید کافی دارد.
  • هموارسازی محتوای با کیفیت پایین غیرقابل توجه.
برنامه ورزشی: امتیاز 8.2

Samsung QN900C 8k QLED برای تماشای ورزش عالی است. این تلویزیون زمان پاسخگویی شگفت انگیزی دارد، بنابراین حرکت سریع واضح است، بدون تاری قابل توجه در پشت توپ ها و بازیکنان با حرکت سریع. همچنین دارای حداکثر روشنایی و کنترل بازتاب عالی است که باعث می شود صفحه نمایش در یک اتاق روشن به راحتی دیده شود. تلویزیون انتخاب خوبی برای تماشای بازی با گروه کوچکی از دوستان است زیرا زاویه دید مناسبی دارد و تصویر از زاویه متوسط ثابت می ماند، اما برای گروه های بزرگتر گزینه خوبی نیست زیرا هرکسی بازی را از زاویه بیشتری تماشا می کند. زاویه تهاجمی یک تصویر شسته شده را می بیند. یکنواختی تلویزیون عالی است، بنابراین هنگام تماشای ورزش هایی با مناطق بزرگ همرنگ مانند هاکی یا فوتبال، جلوه کثیف صفحه نمایش بسیار کمی دارد.

نکات مثبت

  • اوج روشنایی و کنترل بازتاب عالی برای غلبه بر تابش خیره کننده.
  • قابلیت ارتقاء مقیاس خوب.
  • رابط هوشمند با کاربری آسان با طیف گسترده ای از برنامه های پخش جریانی.

نکات منفی

  • محدود کننده روشنایی خودکار تهاجمی.
  • تلویزیون تنها زاویه دید کافی دارد.
بازی ویدیویی: امتیاز 8.7

تلویزیون سامسونگ Samsung QN900C 8k QLED یک تلویزیون شگفت انگیز برای انجام بازی های ویدیویی است. این تلویزیون دارای پشتیبانی از VRR برای یک تجربه بازی تقریباً بدون پارگی است. همچنین دارای پهنای باند HDMI 2.1 در هر چهار پورت خود است که به شما امکان می دهد بازی ها را تا حداکثر 4k @ 144Hz با VRR یا 8k @ 60Hz بدون VRR انجام دهید، بنابراین هنگام جفت کردن تلویزیون با یک کنسول مدرن یا رایانه بازی، گزینه های زیادی دارید. این تلویزیون به لطف تاخیر ورودی فوق‌العاده کم، تجربه بازی واکنش‌پذیری را ارائه می‌کند، و حرکت واضح است و به دلیل زمان پاسخ‌گویی شگفت‌انگیز، در پشت اجسام با حرکت سریع، تاری بسیار کم است.

نکات مثبت

  • تاخیر ورودی فوق العاده کم.
  • زمان پاسخگویی شگفت انگیز برای حرکت واضح با حداقل تاری.

نکات منفی

فیلم های اچ‌دی‌آر: امتیاز 8.0

سامسونگ QN900C برای تماشای فیلم در اتاق تاریک بسیار مناسب است. این تلویزیون دارای حداکثر روشنایی عالی در HDR است، بنابراین هایلایت های روشن ظاهر می شوند. با روشن بودن ویژگی بسیار موثر کاهش نور محلی تلویزیون، کنتراست عالی است، و رنگ‌های مشکی عمیق و یکنواخت هستند، اما در اطراف زیرنویس‌ها و دیگر اشیاء روشن زمانی که در پس‌زمینه‌ای تاریک قرار می‌گیرند، مقداری شکوفا می‌شود. تلویزیون دارای طیف رنگی گسترده ای است، بنابراین طیف گسترده ای از رنگ ها را نمایش می دهد و آن رنگ ها به دلیل حجم رنگ چشمگیر آن زنده و روشن به نظر می رسند. متأسفانه، نوارهای قابل توجهی با سایه های مشابه از رنگ های خاص هنگامی که آنها در کنار یکدیگر روی صفحه هستند وجود دارد. این تلویزیون از HDR10+ پشتیبانی می‌کند اما فاقد پشتیبانی از Dolby Vision است. هموارسازی محتوای با کیفیت پایین قابل توجهی ندارد، بنابراین هنوز مصنوعات قابل توجهی با محتوای با کیفیت پایین وجود دارد.

نکات مثبت

  • اوج روشنایی HDR عالی.
  • ویژگی Local Dimming موثر.
  • رابط هوشمند با کاربری آسان با طیف گسترده ای از برنامه های پخش جریانی.

نکات منفی

  • بدون پشتیبانی از Dolby Vision.
  • محدود کننده روشنایی خودکار تهاجمی.
  • هموارسازی محتوای با کیفیت پایین غیرقابل توجه.
بازی اچ‌دی‌آر: امتیاز 8.7

سامسونگ QN900C یک تلویزیون عالی برای بازی های HDR است. به لطف طیف رنگی عالی و حجم رنگ چشمگیر تلویزیون، بازی ها در HDR زنده و واقعی به نظر می رسند، و به دلیل اوج روشنایی عالی تلویزیون، پاپ را برجسته می کنند. تلویزیون زمان پاسخگویی شگفت انگیزی دارد، بنابراین به سختی در پشت اشیاء با حرکت سریع هیچ تاری وجود دارد، و تاخیر ورودی فوق العاده کم تجربه بازی پاسخگو را ارائه می دهد. این تلویزیون از جدیدترین ویژگی‌های بازی پشتیبانی می‌کند، بنابراین به لطف پشتیبانی از VRR و توانایی بازی تا 4k @ 144Hz با VRR یا 8k @ 60Hz بدون VRR، به لطف چهار پهنای باند HDMI 2.1 تلویزیون، تجربه‌ای از بازی تقریباً بدون پارگی خواهید داشت.

نکات مثبت

  • تاخیر ورودی فوق العاده کم.
  • اوج روشنایی HDR عالی.
  • ویژگی Local Dimming موثر.
  • زمان پاسخگویی شگفت انگیز برای حرکت واضح با حداقل تاری.

نکات منفی

  • بدون پشتیبانی از Dolby Vision.
مانیتور کامپیوتر: امتیاز 8.9

سامسونگ Samsung QN900C یک تلویزیون شگفت انگیز برای استفاده به عنوان مانیتور کامپیوتر است. زاویه دید به اندازه‌ای وسیع است که لبه‌های صفحه هنگام نشستن از نزدیک ثابت می‌مانند، و یکنواختی عالی تلویزیون به این معنی است که هنگام نگاه کردن به مناطق بزرگ با همان رنگ، مانند هنگام مرور وب، جلوه صفحه نمایش کثیف بسیار کمی دارد. به لطف تاخیر ورودی فوق‌العاده کم، یک تجربه دسک‌تاپ پاسخگو ارائه می‌کند و به دلیل زمان پاسخ‌گویی شگفت‌انگیز، تاری بسیار کمی در پشت حرکات سریع مکان‌نما وجود دارد. حداکثر روشنایی و کنترل بازتاب تلویزیون، آن را به یک انتخاب عالی در یک اتاق روشن تبدیل می کند، زیرا به راحتی بر تابش خیره کننده غلبه می کند، و تلویزیون به درستی کروما 4:4:4 را نمایش می دهد، بنابراین متن واضح و قابل خواندن است. جفت شدن با رایانه شخصی بازی نیز عالی است، زیرا از پهنای باند HDMI 2.1 در هر چهار پورت خود پشتیبانی می کند و می توانید تا 4k @ 144Hz یا 8k @ 60Hz بازی کنید.

نکات مثبت

  • تاخیر ورودی فوق العاده کم.
  • زمان پاسخگویی شگفت انگیز برای حرکت واضح با حداقل تاری.
  • Chroma 4:4:4 برای متن واضح از رایانه شخصی به درستی نمایش داده می شود.

نکات منفی

  • تلویزیون تنها زاویه دید کافی دارد.
  • بدون پشتیبانی از 1440p @ 144Hz.

کدام بهتر هستند؟ تلویزیون سامسونگ QN900C یا سامسونگ QN900A یا QN900B؟

تلویزیون سامسونگ QN900C از سری تلویزیون سامسونگ QLED است که در سال 2023 وارد بازارهای جهانی شد. همه ی تلویزیونهای این سری سامسونگ 8K میباشند.

این مدل QN900C را سامسونگ در سال 2023 وارد بازارهای جهانی کرد. اما هنوز در ایران موجود نیست.

تلویزیون سامسونگ QN900B نیز با اینکه حدود 2 سال از معرفی آن می گذرد اما متاسفانه هنوز وارد بازار ایران نشده و موجود نمیباشد.

این موضوع در مورد تلویزیون QN900A نیز صدق می کند. این تلویزیون ها بهترین تلویزیون های سامسونگ محسوب می شوند و احتمالا چون قیمت بالایی دارند مورد توجه وارد کنندگان قرار نگرفته است.

بین این تلویزیون ها، تلویزیون QN900A چون قدیمی تر است از مقایسه حذف خواهد شد. اما بین تلویزیون QN900C و QN900B انتخاب واقعا سخت است.

کیفیت تصویر این دو تلویزیون به حدی بالا و نزدیک به هم است که انتخاب بین آنها واقعا سخت است.

تلویزیون QN900C برخی مشکلات تلویزیون QN900B را حل کرده است و از این لحاظ مدل بهتری محسوب می شود و همچنین حداکثر روشنایی بسیار بالایی نیز دارد.

از طرفی تلویزیون جدیدتری نیز محسوب می شود. به همین دلیل ما تلویزیون QN900C را گزینه به نسبت بهتری می دانیم.

تعمیرات تلویزیون QLED سامسونگ در نمایندگی “روزی‌ حلال”

قبل از مراجعه به ادامه مطلب لازم است به نکاتی در مورد تعمیر تلویزیون QLED سامسونگ اشاره کنیم.

  • در صورت مشاهده اختلال در پخش تصویر و یا موارد ناگهانی قطع و وصل تلویزیون حتماً ابتدا تلویزیون را از برق قطع کنید.
  • سپس با نمایندگی تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید و مشکل بوجود آمده را به کارشناس مربوطه دقیق شرح دهید.

نمایندگی تلویزیون “روزی حلال” در مشهد آماده پاسخگویی به سوالات شما همشهریان محترم میباشد.

چند توصیه برای انتخاب بهترین تعمیرگاه تلویزیون

تفاوت بین اندازه ها و انواع تلویزیون سامسونگ QN900C 8k QLED

در این مطلب ما تلویزیون 65 اینچی مدل (QN65QN900CFXZC) را مورد نقد و بررسی قرار میدهیم.

این بررسی ها توسط یک موسسه خصوصی در کانادا صورت گرفته و با توجه به آزمایشهای گوناگون روی این تلویزیون نتایج برای کاربران به اشتراک گذاشته شده است.

تلویزیون سامسونگ QLED مدل QN900C در سایزهای 75 و 85 اینچی نیز موجود است.

توجه داشته باشید که در این تلویزیون، دو حرف قبل از کد مدل کوتاه (در این مورد QN) و چهار حرف بعد از کد مدل کوتاه (در این مورد FXZC) بین مناطق خاص و خرده فروشان مختلف در جهان متفاوت است.

سایزمدل آمریکاکد کوتاه مدلمدل انگلستان
65″QN65QN900CFXZCQN65QN900CQE65QN900CTXXU
75″QN75QN900CFXZCQN75QN900CQE75QN900CTXXU
85″QN85QN900CFXZCQN85QN900CQE85QN900CTXXU

مقایسه تلویزیون سامسونگ QLED مدل QN900C با تلویزیون های دیگر

تلویزیون سامسونگ Samsung QN900C یک تلویزیون عالی است، اما محدود کننده روشنایی خودکار (ABL) و تنها زاویه دید کافی آن ناامید کننده است.

از آنجایی که محتوای 8k هنوز بسیار نادر است، تلویزیون 8k برای اکثر مردم ارزش آن را ندارد و می‌توانید عملکرد مشابهی را از تلویزیون 4k مانند QN90C/QN90CD QLED سامسونگ با قیمت بسیار ارزان‌تری دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، تعمیرات تلویزیون 4K و 8K، و روش تشخیص تلویزیون 4K در مشهد و همچنین QLED چیست؟ فناوری تلویزیون‌های جدید سامسونگ را بررسی کنید.

سایزها: 65″ 75″ 85″

Samsung QN900C 8k QLED و Samsung QN900B 8k QLED تلویزیون های بسیار مشابهی هستند و شما به سختی متوجه تفاوت بین آنها خواهید شد. QN900C دارای پایه خاکستری تیره است که بهتر از پایه نقره ای موجود در QN900B با بقیه تلویزیون مطابقت دارد. اگرچه QN900B یک مدل قدیمی تر است، اما کنتراست کمی بهتر دارد و در HDR کمی روشن تر از QN900C می شود، بنابراین اگر در درجه اول از تلویزیون خود در اتاق تاریک استفاده می کنید و می توانید QN900B را در فروش پیدا کنید، خرید بهتری است. برای این منظور QN900C ردیابی PQ EOTF بهتری دارد، بنابراین اگر به دنبال دقت هستید، این گزینه بهتر است.

سایزها: 55″ 65″ 77″

Samsung S95C و Samsung QN900C هر دو تلویزیون های عالی هستند که از جنبه های مختلف برتر هستند. S95C به دلیل نسبت کنتراست تقریبا بی نهایت، یکنواختی مشکی بهتر، عدم شکوفایی و انتقال منطقه عالی برای اتاق های تاریک بهتر است، بنابراین بدون هیچ گونه مزاحمتی، رنگ مشکی عالی را دریافت می کنید. S95C همچنین دارای طیف رنگ گسترده تر و حجم رنگ بهتری است، بنابراین رنگ ها در HDR زنده تر و زنده تر از QN900C هستند. اگر در درجه اول از تلویزیون خود در یک اتاق روشن استفاده می کنید، QN900C برای این منظور بهتر است زیرا در SDR بسیار روشن تر می شود، بنابراین بهتر بر تابش خیره کننده غلبه می کند. QN900C همچنین قادر به رزولوشن 4k @ 144Hz است، بنابراین گزینه بهتری برای رایانه های شخصی بازی با سرعت 144 فریم در ثانیه است.

سایزها: 55″ 65″ 77″ 83″

تلویزیونهای LG G3 OLED و Samsung QN900C برای مصارف مختلف بهتر هستند. به دلیل نسبت کنتراست تقریبا بی‌نهایت، یکنواختی مشکی بهتر، عدم شکوفایی و انتقال منطقه‌ای عالی در اتاق‌های تاریک است، بنابراین رنگهای سیاه عالی و بدون حواس‌پرتی را دریافت می‌کنید. همچنین ال‌جی دارای شیب HDR بهتری برای باند کمتر است و زاویه دید وسیع‌تر آن را به انتخاب بهتری برای تماشای تلویزیون با افراد دیگر تبدیل می‌کند، زیرا هیچ‌کس مجبور نیست یک تصویر پاک‌شده را تماشا کند. ال‌جی همچنین دارای ردیابی PQ EOTF بهتر و طیف رنگ گسترده‌تر است، بنابراین تصویر به هدف سازنده نزدیک‌تر است و رنگ‌های HDR کمی زنده‌تر و واقعی‌تر هستند. سامسونگ به دلیل اوج روشنایی SDR بالاتر برای یک اتاق روشن بهتر است، بنابراین بهتر بر تابش خیره کننده غلبه می کند. سامسونگ همچنین قادر به رزولوشن 4k @ 144Hz است، بنابراین گزینه بهتری برای رایانه های شخصی بازی با سرعت 144 فریم در ثانیه است.

سایزها: 42″ 48″ 55″ 65″ 77″ 83″

تلویزیون LG C3 OLED و Samsung QN900C برای مصارف مختلف بهتر هستند. تلویزیون LG ال‌جی به دلیل نسبت کنتراست تقریبا بی‌نهایت، یکنواختی سیاهی بهتر، عدم شکوفایی و انتقال منطقه‌ای عالی در اتاق‌های تاریک بهتر است، بنابراین رنگ سیاه عالی و بدون حواس‌پرتی را دریافت می‌کنید. ال‌جی همچنین دارای شیب HDR بهتری برای باند کمتر است و زاویه دید وسیع‌تر آن را به انتخاب بهتری برای تماشای تلویزیون با افراد دیگر تبدیل می‌کند، زیرا هیچ‌کس مجبور نیست یک تصویر پاک‌شده را تماشا کند. سامسونگ به دلیل اوج روشنایی SDR بالاتر برای یک اتاق روشن بهتر است، بنابراین بهتر بر تابش خیره کننده غلبه می کند. سامسونگ همچنین قادر به رزولوشن 4k @ 144Hz است، بنابراین گزینه بهتری برای رایانه های شخصی بازی با سرعت 144 فریم در ثانیه است.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون “روزی حلال” بزرگترین و مجهزترین تعمیرگاه تلویزیون در مشهد است.

در این نمایندگی انواع تلویزیون های HD , full HD , 4K و 8K توسط تعمیرکاران متخصص و ماهر تعمیر میگردد.

جهت ارتباط با ما از روش های درج شده در انتهای این مطلب اقدام فرمایید.

طراحی تلویزیون سامسونگ QLED QN900C

طراحی تلویزیون سامسونگ QLED QN900C
طراحی تلویزیون سامسونگ QLED QN900C

منحنی: خیر

سامسونگ QN900C دارای طراحی ممتاز خوبی است. دارای حاشیه‌های بسیار نازکی است که به لطف طراحی صفحه نمایش بی‌نهایت سامسونگ به غوطه‌ور شدن بیننده کمک می‌کند، و پایه خاکستری تیره با بقیه تلویزیون بهتر از پایه نقره‌ای استفاده شده در سامسونگ QN900B 8k QLED است.

پایه تلویزیون سامسونگ QN900C

پایه تلویزیون سامسونگ QN900C QLED
پایه تلویزیون سامسونگ QN900C

اگر میز یا کابینت کوچکی دارید، پایه مرکزی عالی است زیرا فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و تلویزیون را به خوبی پشتیبانی می‌کند، بنابراین لرزش بسیار کمی دارد.

جعبه One Connect همراه را می توان به پشت تلویزیون یا پشت پایه وصل کرد یا می توانید آن را در جای دیگری قرار دهید.

ردپای پایه 65 اینچی: 14.2 اینچ در 10.6 اینچ (یا 11.54 اینچ با جعبه One Connect متصل شده). پایه صفحه نمایش را حدود 3.27 اینچ بالای میز شما بالا می برد،

بنابراین اکثر باندهای نواری صوتی بدون مسدود کردن صفحه در جلوی آن قرار می گیرند.

پشت تلویزیون سامسونگ QN900C

پشت تلویزیون سامسونگ QLED QN900C
پشت تلویزیون سامسونگ QN900C

پایه دیواری: VESA 400×300
پشت تلویزیون از یک پنل پلاستیکی مسطح بزرگ با طرح الگوی عمودی جدید ساخته شده است. اگر می‌خواهید جعبه One Connect را به جای قرار دادن روی قفسه همراه تلویزیون نگه دارید، می‌توانید آن را در پشت پایه یا پشت تلویزیون نصب کنید. از آنجایی که همه ورودی‌های شما به جای خود تلویزیون به جعبه One Connect می‌رود، هیچ چیزی برای مدیریت کابل کمکی نمی‌کند. همچنین هشت بلندگو در پشت تلویزیون وجود دارد که برای بهبود پاسخ فرکانسی تلویزیون طراحی شده است.

قاب تلویزیون سامسونگ QLED QN900C

قاب و حاشیه تلویزیون سامسونگ QLED QN900C
قاب و حاشیه تلویزیون سامسونگ QLED QN900C

حاشیه: 0.08 اینچ (0.2 سانتی متر)

ضخامت تلویزیون سامسونگ QN900C

ضخامت تلویزیون سامسونگ QN900C QLED
ضخامت تلویزیون سامسونگ QN900C

حداکثر ضخامت: 0.63 اینچ (1.6 سانتی متر)

کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ QLED QN900C: امتیاز 8.0 از 10

تلویزیون سامسونگ QLED QN900C
تلویزیون سامسونگ QLED QN900C

سامسونگ QN900C به طور کلی کیفیت ساخت عالی دارد، اما مشکلاتی وجود دارد.

پنل پشتی پلاستیکی نسبت به اکثر تلویزیون های دیگر انعطاف پذیری بدتری دارد، به خصوص در طرفین.

پانل پشتی در هر دو لبه بالا سمت چپ و راست بیرون زده است، و زمانی که ما سعی کردیم دوباره آنها را فشار دهیم، صدای کلیک شنیدنی شنیده می شود.

مشکلات مربوط به پنل پشتی احتمالاً مشکلی ایجاد نمی کنند و هنگام تماشای تلویزیون قابل توجه نیستند،

اما برخی از مشکلات تکراری را در کنترل کیفیت سامسونگ نشان می دهند زیرا ما با Samsung QN900B 8k QLED مشکلات مشابهی داشتیم.

تعمیرات مجاز فوق تخصصی تلویزیون “روزی حلال” در شهر مشهد.

ما نمایندگی گارانتی 8 برند صوتی و تصویری در شهر مشهد هستیم و به مشتریانی که با زحمت از شهرهای مانند: بجنورد، بیرجند، کاشمر، تربت، خواف و روستاهای دور و نزدیک به ما مراجعه می‌کنند، خیرمقدم عرض مینماییم.

لطفاً جهت ارتباط با ما از روش های درج شده در انتهای این مطلب اقدام نمایید.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ QLED QN900C

کنتراست: امتیاز 8.7 از 10

تلویزیون سامسونگ Samsung QN900C کنتراست بسیار خوبی با Local Dimming تنظیم شده روی “بالا” دارد، بنابراین حتی با وجود هایلایت های روشن روی صفحه، رنگ مشکی عمیق و یکنواخت باقی می ماند.

تلویزیون نسبت کنتراست اصلی پایینی دارد، اما از آنجایی که نمی‌توانید تیرگی محلی را در تلویزیون غیرفعال کنید، این مشکل برای اکثر مردم نخواهد بود.

  • کنتراست: 160000 : 1
  • کنتراست محلی 1,691 : 1

شکوفا شدن: امتیاز 8.0 از 10

تلویزیون عملکرد گل‌دهی بسیار خوبی دارد، اما وقتی در پس‌زمینه سیاه نمایش داده می‌شود، در اطراف اجسام روشن و زیرنویس‌ها شکوفایی قابل توجهی وجود دارد.

انتقال ناحیه روشنایی تلویزیون: امتیاز 7.0 از 10

تلویزیون سامسونگ QN900C دارای انتقال منطقه روشنایی خوبی است. لبه جلویی اجسام متحرک روشن به طرز محسوسی کم‌نورتر است و هاله‌ای در پشت اجسام با حرکت سریع قابل مشاهده است.

  • تیرگی محلی: بله
  • نور پس زمینه: آرایه کامل
  • تعداد مناطق کم نور تلویزیون تست شده: 1,344

کنتراست و جزئیات تاریک در حالت بازی: امتیاز 8.0 از 10

وقتی تلویزیون روی حالت «بازی» تنظیم می‌شود، رنگ‌های مشکی بیشتر برجسته می‌شوند و تصویر کلی روشن‌تر از حالت «فیلم» است. هنوز هم شکوفه می دهد، اما به دلیل سیاه پوست های برجسته کمتر قابل توجه است. انتقال ناحیه شبیه حالت «فیلم» است، اما وقتی تلویزیون روی حالت «بازی» تنظیم می‌شود، لبه‌های جلویی کمی تیره‌تر می‌شوند.

روشنایی HDR تلویزیون سامسونگ QLED QN900C: امتیاز 8.7

سامسونگ Samsung QN900C دارای حداکثر روشنایی عالی در HDR است. هایلایت های کوچک بسیار روشن و واقعاً پاپ می شوند، اما متأسفانه، تلویزیون دارای یک محدود کننده خودکار روشنایی تهاجمی (ABL) است که به طور قابل توجهی صحنه های بزرگ و روشن را کم می کند.

این اندازه گیری ها پس از کالیبره کردن نقطه سفید HDR با تنظیمات زیر است:

  • حالت تصویر HDR: فیلم
  • روشنایی: حداکثر
  • کنتراست: حداکثر
  • HDR Tone Mapping: Static
  • Local Dimming: زیاد
  • تن رنگ: گرم 2
  • فضای رنگ: خودکار
  • گاما: ST.2084 (1)

روشنایی HDR در حالت بازی: امتیاز 8.8

تلویزیون در حالت «بازی» نسبت به حالت «فیلم» کمی روشن‌تر می‌شود.

این اندازه گیری ها پس از کالیبره کردن نقطه سفید HDR با تنظیمات زیر است:

  • حالت تصویر HDR: بازی
  • روشنایی: حداکثر
  • کنتراست: حداکثر
  • HDR Tone Mapping: Static
  • Local Dimming: زیاد
  • بازی HDR10+: خاموش
  • بازی HDR: پایه Basic
  • تن رنگ: گرم 2
  • فضای رنگ: خودکار
  • گاما: ST.2084 (0)

PQ EOTF TRACKING: امتیاز 8.9

تلویزیون سامسونگ Samsung QN900C دارای ردیابی شگفت انگیز PQ EOTF پس از تنظیم گاما: ST2084 از تنظیم پیش فرض 0 تا +1 است.

سایه‌های تاریک، میان‌تون‌ها و هایلایت‌ها کمی تیره‌تر از آنچه در نظر گرفته شده نشان داده می‌شوند، و یک بریدگی بسیار واضح در اوج روشنایی تلویزیون وجود دارد که باعث از بین رفتن جزئیات روشن در صحنه‌های بسیار روشن می‌شود.

600Nit Tracking Delta :0.0072
1000Nit Tracking Delta :0.0071
4000Nit Tracking Delta :0.0066

روشنایی SDR: امتیاز 9.0

سامسونگ مدل Samsung QN900C دارای حداکثر روشنایی فوق‌العاده در SDR است و به راحتی در یک اتاق با نور خوب بر تابش خیره کننده غلبه می‌کند. متأسفانه، دارای یک محدودکننده خودکار روشنایی تهاجمی (ABL) است که صحنه‌هایی با مناطق روشن بزرگ، مانند پیست هاکی را کم‌نور می‌کند. این اندازه گیری ها پس از کالیبراسیون با تنظیمات زیر انجام می شود:

  • حالت تصویر: فیلم
  • روشنایی: 50
  • Local Dimming: زیاد
  • تن رنگ: گرم 2
  • گاما: 2.2
  • فضای رنگ: خودکار

محدوده رنگ در تلویزیون سامسونگ QLED QN900C: امتیاز 8.3

وسعت رنگ گسترده: بله

تلویزیون سامسونگ Samsung QN900C دارای طیف رنگی عالی است. پوشش قابل توجهی از فضای رنگی DCI-P3 دارد که توسط اکثر بلوری های UHD استفاده می شود.

پوشش آن از Rec. فضای رنگی سال 2020 که در حال افزایش محبوبیت است محدودتر است،

و نقشه‌برداری تن با برخی از رنگ‌های بسیار اشباع شده چندان خوب نیست که باعث از بین رفتن جزئیات ظریف می‌شود.

حجم رنگ در تلویزیون سامسونگ QLED QN900C: امتیاز 8.5

1000 سی دی/مترمربع پوشش DCI P3 ITP دی سی آی: 84.1٪

10000 سی دی/مترمربع پوشش Rec 2020 Coverage ITP  دی سی آی: 40.9٪

  • درخشندگی سفید: 1375 سی دی/متر مربع
  • درخشندگی قرمز: 276 سی دی/متر مربع
  • درخشندگی سبز: 964 سی دی/متر مربع
  • درخشندگی آبی: 97 سی دی/متر مربع
  • درخشندگی فیروزه ای: 1067 سی دی/متر مربع
  • درخشندگی سرخابی: 395 سی دی/متر مربع
  • درخشندگی زرد: 1279 سی دی/متر مربع

نمایندگی تلویزیون “روزی حلال” چه کاری انجام میدهد؟

این نمایندگی تعمیرگاه مجاز تلویزیون های ال جی، سونی، سامسونگ، پاناسونیک، شارپ، NEC، پروویژن، ایکس ویژن، سیرا و پانوراما در شهر مشهد است.

جهت ارتباط با ما با روش های مندرج در انتهای این مطلب اقدام فرمایید.

پیش کالیبراسیون تلویزیون سامسونگ QLED QN900C: امتیاز 7.9

تنها با چند تغییر سریع تنظیمات خارج از جعبه، تلویزیون دقت بسیار خوبی قبل از کالیبراسیون دارد. دمای رنگ بسیار نزدیک به هدف است و تعادل رنگ سفید خوب است، اما خاکستری روشن به طور قابل توجهی خاموش است. دقت رنگ خوب است، اما سایه های بنفش، آبی و قرمز کمی متفاوت است. گاما از هدف 2.2 تست مطلوب خارج است و کل تصویر کمی تیره تر از آنچه باید باشد است.

  • تراز سفیدی dE دی ای: 3.14
  • رنگ dE دی ای: 2.63
  • گاما: 2.36
  • دمای رنگ: 6,555 K
  • حالت تصویر: فیلم سینما
  • تنظیم دمای رنگ: گرم 2
  • تنظیم گاما: 2.2

کالیبراسیون تلویزیون سامسونگ QLED QN900C: امتیاز 9.6

پس از کالیبراسیون، سامسونگ QN900C دارای دقت استثنایی است.

قرمزهای روشن تر و آبی اشباع شده هنوز اندکی خاموش هستند،

اما هرگونه نادرستی دیگر در پیش کالیبراسیون یا به طور کامل از بین رفته است یا آنقدر جزئی است که قابل توجه نیست.

  • تراز سفیدی dE دی ای: 0.37
  • رنگ dE دی ای: 0.81
  • گاما: 2.21
  • دمای رنگ: 6,568 K
  • کالیبراسیون تراز سفیدی: 20 نقطه
  • کالیبراسیون رنگ: بله

یکنواختی خاکستری در تلویزیون سامسونگ QLED QN900C: امتیاز 8.1

یکنواختی خاکستری در تلویزیون سامسونگ QLED QN900C
یکنواختی خاکستری در تلویزیون سامسونگ QLED QN900C
  • 50% Std. Dev. دی ای وی:  2.162%
  • 50% DSE دی اس ای:  0.166%
یکنواختی خاکستری 5% در تلویزیون سامسونگ QLED QN900C
یکنواختی خاکستری 5% در تلویزیون سامسونگ QLED QN900C
  • 5% Std. Dev. دی ای وی: 0.465%
  • 5% DSE دی اس ای 0.079%

سامسونگ QN900C یکنواختی خاکستری بسیار خوبی دارد. یک اثر چرکی جزئی صفحه نمایش در مرکز صفحه وجود دارد که هنگام تماشای ورزش یا مرور وب باعث حواس پرتی می شود. خوشبختانه، رنگ بندی بسیار کمی وجود دارد، به طوری که کناره های صفحه نمایش فقط کمی تیره تر از بقیه قسمت های صفحه است. یکنواختی در صحنه‌های تقریباً سیاه فوق‌العاده است و هیچ مشکل قابل توجهی وجود ندارد.

یکنواختی سیاه در تلویزیون سامسونگ QLED QN900C: امتیاز 9.2

یکنواختی سیاهی در تلویزیون سامسونگ QLED QN900C
یکنواختی سیاهی در تلویزیون سامسونگ QLED QN900C
  • Std. Dev. دی ای وی:  0.452%
یکنواختی سیاه حالت Native Std. توسعه دهنده در تلویزیون سامسونگ QLED QN900C
یکنواختی رنگ سیاه حالت Native Std. توسعه دهنده در سامسونگ QLED QN900C
  • Std. Dev. توسعه دهنده Native دی ای وی:  0.452%

با فعال کردن کم نور موضعی، تلویزیون یکنواختی فوق العاده رنگ سیاه دارد و هیچ ابری قابل توجهی وجود ندارد.

با غیرفعال شدن کم نور محلی از منوی سرویس، صفحه نمایش به طرز چشمگیری ابری است، اما توصیه می کنیم به منوی سرویس نروید و این ویژگی را خاموش کنید.

زاویه دید تلویزیون سامسونگ QLED QN900C: امتیاز 6.9 از 10

تلویزیون سامسونگ Samsung QN900C زاویه دید مناسبی دارد.

تصویر از زاویه ای جزئی ثابت می ماند،

اما وقتی از زاویه تهاجمی تر مشاهده می شود، رنگ ها تغییر می کنند و تصویر پاک می شود.

  • از دست دادن روشنایی: 47 درجه
  • افزایش سطح سیاه: 70 درجه
  • گاما شیفت: 14

بازتاب نور در تلویزیون سامسونگ QLED QN900C: امتیاز 8.5 از 10

این تلویزیون دارای بازتاب عالی است. پوشش براق آن شدت انعکاس مستقیم را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، بنابراین تابش خیره کننده در یک اتاق روشن چندان قابل توجه نیست. متأسفانه، لایه «Ultra Viewing Angle» که برای ایجاد زاویه دید وسیع‌تر طراحی شده است، باعث می‌شود نورهای روشن لکه‌ای رنگین کمانی در سراسر صفحه ایجاد کنند، که حتی با نورهایی که مستقیماً در مقابل تلویزیون نیستند، مانند چراغ‌های بالای سر، قابل توجه است.

  • پایان صفحه: براق
  • بازتاب کل: 3.0٪
  • بازتاب های غیر مستقیم: 1.9٪
  • انعکاس مستقیم محاسبه شده: 1.1٪

مجهزترین مرکز تعمیر پنل آبخورده در مشهد کجاست؟

نمایندگی “روزی حلال” در بلوار مدرس مشهد واقع شده است.

این مرکز دارای کارگاهی به مساحت 130 متر مربع با تمام تجهیزات تعمیرات انواع پنل تلویزیون خدمات رسانی می‌نماید.

کلیه خدمات این نمایندگی شامل گارانتی تعمیر میشود.

جهت ارتباط با ما در انتهای این مطلب راه های ارتباطی درج شده است.

ورودی های تلویزیون سامسونگ QLED QN900C

تاخیر ورودی: امتیاز 9.7

تلویزیون سامسونگ Samsung QN900C دارای تاخیر ورودی فوق‌العاده کم برای تجربه بازی بسیار واکنش‌گرا در تمامی رزولوشن‌های پشتیبانی‌شده آن است.

رزولوشن های پشتیبانی شده: امتیاز 10

تلویزیون به طور بومی از همه فرمت های رایج به جز 1440p @ 144Hz پشتیبانی می کند. متأسفانه، زمانی که تلویزیون روی حالت «بازی» تنظیم شد، علیرغم اینکه وقتی تلویزیون روی حالت «PC» تنظیم شده بود، به‌طور طبیعی نمایش داده می‌شد، نمی‌توانستیم با هر دو رایانه‌های شخصی NVIDIA و AMD به رزولوشن 1440p @ 60 هرتز برسیم. تلویزیون به درستی کروما 4:4:4 را از همه فرمت‌ها نمایش می‌دهد، که برای متن واضح از رایانه ضروری است. به طور عجیبی، 4k @ 144Hz با کارت های گرافیک NVIDIA که به طور پیش فرض حداکثر 4k @ 120Hz است، کار نمی کند. وضوح اجباری نیز کار نمی کند.

سازگاری با PS5

سازگاری تلویزیون سامسونگ QLED QN900C با PS5
سازگاری تلویزیون سامسونگ QLED QN900C با PS5

تلویزیون سامسونگ QLED QN900C با تمام ویژگی های پشتیبانی شده PS5 کاملا سازگار است.

  • حالت تأخیر کم خودکار (ALLM): بله
  • 4k @ 120Hz: بله
  • 1440p @ 120Hz: بله
  • 1080p @ 120Hz: بله
  • HDR: بله
  • VRR: بله

سازگاری با ایکس باکس Xbox Series X|S

سازگاری تلویزیون سامسونگ QLED QN900C با ایکس باکس Xbox Series X|S
سازگاری تلویزیون سامسونگ QLED QN900C با ایکس باکس Xbox Series X|S

سامسونگ Samsung QN900C با تمام وضوح و نرخ فریم پشتیبانی شده Xbox Series X|S سازگار است. متأسفانه، تلویزیون از پشتیبانی Dolby Vision برخوردار نیست، بنابراین هنگام بازی یا تماشای فیلم در کنسول، به HDR10 محدود می‌شوید.

  • حالت تأخیر کم خودکار (ALLM): بله
  • 4k @ 120Hz: بله
  • 1440p @ 120Hz: بله
  • 1080p @ 120Hz: بله
  • HDR: بله
  • VRR: بله

مشخصات ورودی های تلویزیون سامسونگ QLED QN900C

  • HDR10: بله
  • HDR10+: بله
  • دالبی ویژن: خیر
  • HLG: بله
  • پهنای باند کامل HDMI 2.0
  • بله (HDMI 1،2،3،4)
  • پهنای باند کلاس HDMI 2.1: بله (HDMI 1،2،3،4)
  • CEC: بله
  • HDCP 2.2: بله (HDMI 1،2،3،4)
  • تیونر: ATSC 3.0 (تلویزیون NEXTGEN)
  • USB 3.0: بله
  • شماره خروجی صدای آنالوگ متغیر: خیر
  • پشتیبانی از Wi-Fi: بله (2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز)

ورودی های تلویزیون سامسونگ QLED QN900C

تصویر ورودی های پشت تلویزیون سامسونگ QLED QN900C
تصویر ورودی های پشت تلویزیون سامسونگ QLED QN900C

تلویزیون سامسونگ Samsung QN900C دارای پهنای باند HDMI 2.1 در هر چهار پورت خود است

که برای اتصال چندین دستگاه که از 4k @ 120Hz پشتیبانی می کنند عالی است.

با توجه به جعبه One Connect تلویزیون، پورت های HDMI به جای 48 گیگابیت بر ثانیه معمولی موجود در سایر پورت های پهنای باند HDMI 2.1 به 40 گیگابیت بر ثانیه محدود شده اند، اما این مشکلی ایجاد نمی کند.

کل ورودی ها

  • HDMI 4
  • USB 3
  • خروجی صوتی نوری دیجیتال: 1
  • خروجی صدای آنالوگ 3.5 میلی متر: 0
  • خروجی صدای آنالوگ RCA آرسی‌ای: 0
  • ورودی کامپوننت: 0
  • ورودی کامپوزیت: 0
  • تیونر(Cable/Ant): 1
  • اترنت: 1
  • DisplayPort: 0
  • ورودیIR آی آر: 0

عبور صوتی

  • ARC/eARC Port: eARC
  • eARC: Dolby Atmos Over Dolby Digital Plus: Yes
  • eARC: Dolby Digital Plus 7.1: Yes
  • eARC: LPCM 7.1 Over Dolby MAT: Yes
  • eARC: Dolby TrueHD 7.1: Yes
  • eARC: DTS:X Over DTS-HD MA: No
  • eARC: DTS-HD Master Audio 7.1: No
  • eARC: LPCM Channels (Bitstream): 7.1
  • ARC: Dolby Digital 5.1: Yes
  • ARC: DTS 5.1: No
  • Optical: Dolby Digital 5.1: Yes
  • Optical: DTS 5.1: No

این تلویزیون دارای پشتیبانی از eARC است که به آن امکان می دهد صدای با کیفیت بالا فشرده نشده را از یک منبع متصل به سیستم سینمای خانگی یا نوار صوتی شما منتقل کند.

متأسفانه، از هیچ فرمت DTS که معمولاً در بسیاری از بلوری های UHD استفاده می شود، پشتیبانی نمی کند.

کیفیت صدای تلویزیون سامسونگ QLED QN900C

پاسخ فرکانس: امتیاز 6.8 از 10

Low-Frequency Extension: 119.87 Hz
Std. Dev. @ 70: 2.23 dB
Std. Dev. @ 80: 2.06 dB
Std. Dev. @ Max: 2.40 dB
Max: 85.0 dB SPL
Dynamic Range Compression: 3.59 dB

این تلویزیون پاسخ فرکانسی مناسبی دارد. مانند بسیاری از تلویزیون ها، فاقد بیس است، بنابراین هنگام استفاده از بلندگوها احساس تپش یا سروصدا نمی کنید. این تلویزیون دارای یک ویژگی تصحیح اتاق به نام Adaptive Sound Pro است که صدا را بر اساس فضای تماشای شما بهبود می‌بخشد و به خوبی برای بهبود وضوح دیالوگ کار می‌کند. متاسفانه صدای تلویزیون اصلا زیاد نیست.

اعوجاج: امتیاز 7.5 از 10

Weighted THD @ 80: 0.292
Weighted THD @ Max: 0.790
IMD @ 80: 0.45%
IMD @ Max: 1.45%

تلویزیون کنترل اعوجاج خوبی دارد.

اعوجاج هارمونیک بسیار کمی در محدوده تریبل در سطوح صدای متوسط وجود دارد،

اما در حداکثر ولوم افزایش می یابد.

ویژگی های هوشمند در تلویزیون سامسونگ QLED QN900C

رابط کاربری: امتیاز 8.5

رابط کاربری هوشمند تلویزیون سامسونگ QLED QN900C
رابط کاربری هوشمند تلویزیون سامسونگ QLED QN900C
  • سیستم عامل هوشمند: تایزن
  • نسخه: 2023
  • راحتی در استفاده: آسان
  • صافی: بسیار صاف
  • زمان صرف شده برای انتخاب YouTube: دو2 ثانیه
  • زمان صرف شده برای تغییر نور پس زمینه: پنج5 ثانیه
  • گزینه های پیشرفته: زیاد

تلویزیون سامسونگ Samsung QN900C نسخه به روز شده 2023 تایزن OS را اجرا می کند که استفاده از آن سریع و آسان است. این با مجموعه عظیمی از برنامه های پخش بارگذاری شده است، بنابراین پیدا کردن نمایش ها و فیلم های مورد علاقه خود مشکلی ندارد.

بدون تبلیغات: امتیاز 0

تبلیغات در رابط در تلویزیون سامسونگ QLED QN900C
تبلیغات در رابط در تلویزیون سامسونگ QLED QN900C
  • تبلیغات: بله
  • انصراف دهید: خیر
  • مطالب پیشنهادی در صفحه اصلی: بله
  • انصراف از محتوای پیشنهادی: خیر

توضیحات:

مانند اکثر تلویزیون های موجود در بازار، تبلیغات در سراسر رابط کاربری وجود دارد و هیچ گزینه ای برای غیرفعال کردن کامل آنها وجود ندارد.

برنامه‌ها و ویژگی‌ها:امتیاز8.5

برنامه ها و ویژگی های تلویزیون سامسونگ Samsung QN900C
برنامه ها و ویژگی های تلویزیون سامسونگ Samsung QN900C
  • انتخاب برنامه: عالی
  • یکنواختی برنامه: بسیار صاف
  • قابلیت Cast: بله
  • پخش درایو USB: بله
  • پخش درایو USB HDR: بله
  • HDR در نتفلیکس: بله
  • HDR در یوتیوب: بله

فروشگاه برنامه سامسونگ همه رایج‌ترین سرویس‌های استریم مانند Netflix، Disney+، و Prime Video را دارد و همچنین شامل مجموعه‌ای عالی از برنامه‌های اضافی است.

کنترل از راه دور: امتیاز 8.5

کنترل از راه دور تلویزیون سامسونگ Samsung QN900C
کنترل از راه دور تلویزیون سامسونگ Samsung QN900C
  • اندازه: کوتاه
  • کنترل صدا: بسیاری از ویژگی ها
  • کنترل منوی CEC: بله
  • سایر ویژگی های هوشمند: بله
  • برنامه راه دور: Samsung SmartThings

این کنترل از راه دور دارای چهار دکمه دسترسی سریع برای محبوب ترین سرویس های پخش است، اما شما نمی توانید آنها را سفارشی کنید. این کنترل از راه دور باریک است و استفاده از آن آسان است و به لطف باتری قابل شارژ داخلی آن که می توانید آن را از طریق پنل خورشیدی در پشت یا با کابل USB-C (شامل آن درج نمی شود) نگران تعویض باتری نباشید. با چندین دستیار صوتی از جمله Bixby، Google Assistant و Alexa سازگار است، اما حالت هندزفری ندارد. کنترل های صوتی به خوبی کار می کنند و به شما امکان می دهند برنامه ها را راه اندازی کنید، ورودی ها را تغییر دهید و تنظیمات خاصی را انجام دهید.

کنترل های تلویزیون سامسونگ Samsung QN900C

کنترل های تلویزیون سامسونگ Samsung QN900C
کنترل های تلویزیون سامسونگ Samsung QN900C

تلویزیون دارای یک دکمه در سمت راست پایین است که به شما امکان می دهد کانال ها را تغییر دهید، صدا را تنظیم کنید، ورودی ها را تغییر دهید و آن را روشن/خاموش کنید.

متفرقه:

  • توان مصرفی: 129 وات
  • مصرف برق (حداکثر): 344 وات
  • میان‌افزار: 1310

لوازم جانبی درون جعبه تلویزیون

لوازم جانبی درون جعبه تلویزیون سامسونگ Samsung QN900C
لوازم جانبی درون جعبه تلویزیون سامسونگ Samsung QN900C
  • یک جعبه اتصال وان کانکت (نمایش داده نشده است)
  • کابل اتصال کوتاه (8.6 اینچ)
  • کابل وان کانکت Long One Connect (~7.5 اینچ)
  • کابل برق
  • کنترل از راه دور
  • جعبه پا برای One Connect
  • پیچ های نصب جعبه One Connect
  • گیره های جانبی
  • راهنماها

ارسال پاسخ