
رفع مشکل « صدا ندارد » در تلویزیون هوشمند سامسونگ
مشکل «صدا ندارد» در تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را تنها در چند مرحله آسان رفع کن و خودت انجامش بده.
تاریخ بهروزرسانی: 1403/11/7
در اینجا سعی داریم مطلبی را عنوان کنیم که ممکن است برای خیلی ها سوال باشد.
خیلی افراد فکر میکنند مشکل «صدا ندارد» یا (بی صدا) شدن تلویزیون هوشمند سامسونگ مرتبط با خرابی در یک قطعه از این تلویزیون است.
در این مطلب به شما گفته میشود که خیر همیشه مشکل از قطعه نیست و میتوانید با انجام تنظیمات خدمات دیجیتال که در زیر توضیح داده شده است مشکل را رفع نمایید.
اگر با انجام مراحل زیر مشکل رفع نشد آنگاه باید با تعمیرگاه مجاز تلویزیون سامسونگ در شهر خود تماس بگیرید.
با سبک زندگی پرمشغله و برنامه های شلوغ، سرگرمی به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است تا خودمان را آرام کنیم.
سرگرمی هایی که به راحتی در دسترس ما هستند، فناوری را در هسته خود دارند.
محصولات مختلفی مانند تلویزیون های هوشمند که سرگرمی را در دسترس ما قرار میدهند، سرشار از فناوری هستند و همه ما میدانیم که چگونه گاهی اوقات باعث سردرگمی ما میشود.
مسائلی مانند عدم وضوح تصویر، اختلال در صدا و غیره تجربه را برای مصرف کنندگان بدتر می کند.
رفع مشکل صدا ندارد
تجربه مشکل «صدا ندارد» در تلویزیون هوشمند شما می تواند بسیار خسته کننده باشد، به خصوص زمانی که نمی توانید زمان بازدید از یک مرکز خدمات را مدیریت کنید.
با استفاده از مرکز خدمات دیجیتال سامسونگ، میتوانید چنین مشکلاتی را به راحتی از خانه خود حل کنید.
در اغلب موارد، مشکل صوتی در تلویزیون هوشمند سامسونگ شما می تواند ناشی از مشکلات فنی به راحتی قابل حل باشد که نیازی به مراجعه به مرکز خدمات ندارد.
سرویس دیجیتال سامسونگ به کاربران امکان دسترسی به مخزن ویدئوهای DIY (DO IT YOURSELF) (به فارسی: خودت انجام بده)مبتنی بر موقعیت را می دهد تا بتوانند به راحتی مشکل را حل کنند.
در اینجا مراحل زیر برای رفع مشکل صدا در تلویزیون هوشمند سامسونگ شما وجود دارد:
مرحله 1:
با بررسی میزان صدای تلویزیون شروع کنید. اگر صدا خوب است،
خروجی صدای تلویزیون را با دنبال کردن مسیر: صفحه اصلی > تنظیمات > صدا > خروجی صدا به عنوان بلندگوی تلویزیون تنظیم کنید.
اگر زبان تلویزیون انگلیسی است مسیر:
Home>Settings>Sound>Sound Output>TV Speaker
مرحله 2:
تلویزیون را از پریز برق جدا کرده و دوباره وصل کنید، سپس تلویزیون را روشن کنید و با دنبال کردن مسیر:
صفحه اصلی > تنظیمات > پشتیبانی > به روز رسانی نرم افزار > اکنون به روز رسانی، سیستم عامل تلویزیون خود را به آخرین نسخه به روز کنید.
اگر تنظیمات تلویزیون انگلیسی است:
Home>Settings>Support>Software Update>Update Now
مرحله 3:
اگر مشکل ادامه داشت، تلویزیون را با دنبال کردن مسیر: صفحه اصلی>تنظیمات>تنظیمات عمومی>ریست کنید.
و چنانچه تنظیمات زبان تلویزیون شما انگلیسی بود:
Home>Settings>General>Reset
رفع مشکل « صدا ندارد » تلویزیون هوشمند سامسونگ وقتی به ستاپ باکس متصل است
چگونه می توان مشکل «بدون صدا یا صدا ندارد» را هنگامی که تلویزیون هوشمند سامسونگ به یک ست تاپ باکس متصل است برطرف کرد؟
با انجام 4 مرحله زیر میتوانید این مشکل را برطرف کنید:
مرحله 1:
اگر صدا خوب است، با دنبال کردن مسیر: صفحه اصلی> تنظیمات> صدا> خروجی صدا> بلندگوی تلویزیون، خروجی صدا را روی “بلندگوی تلویزیون” تنظیم کنید.
اگر تنظیمات انگلیسی است:
Home>Settings>Sound>Sound Output>TV Speaker
مرحله 2:
پس از تنظیم صدای خروجی روی “بلندگوی تلویزیون”، با دنبال کردن مسیر: صفحه اصلی > تنظیمات > پشتیبانی > مراقبت از دستگاه > تشخیص خود > تست صدا را بررسی کنید.
اگر تنظیمات با زبان انگلیسی است:
Home>Settings>Support>Device Care>Self Diagnosis>Sound Test
مرحله 3:
اگر صدا در تست صدا خوب است، تلویزیون و ستاپ باکس را از پریز برق جدا کنید. حالا دوباره آنها را به پریز برق وصل کنید.
اگر حتی پس از وصل مجدد کابل ورودی صدایی شناسایی نشد، سعی کنید از منبع ورودی دیگری استفاده کنید.
مرحله 4:
اگر صدا با منبع جایگزین قابل شنیدن نیست، تلویزیون را با دنبال کردن مسیر: صفحه اصلی> تنظیمات> تنظیمات عمومی> ریست کنید.
و ریست با تنظیمات زبان انگلیسی:
Home>Settings>General>Reset
همچنین می توانید مطالب مرتبط با سامسونگ در زیر را دنبال کنید:
- دو مدل تلویزیون جدید سامسونگ 4K برای اتاق بیمارستانی و هتل
- نمایندگی تلویزیون روزی حلال (ال جی سونی سامسونگ)
- همکاری سامسونگ با NEXON برای رونمایی از اولین بازی HDR10+
- بررسی تلویزیون OLED سامسونگ S95D
خدمات تعمیرات تلویزیون سامسونگ در مشهد کجاست؟
نمایندگی تعمیرات تلویزیون “روزی حلال” خدمات مجاز 8 برند صوتی و تصویری منجمله ال جی سونی و «سامسونگ» را در شهر مشهد بر عهده دارد:
نمایندگی “روزی حلال” با بهره گیری از کادری متخصص و کارآمد به همراه دستگاه های مجهز عیب یابی اقدام به تعمیرات مجاز مینماید.
کلیه خدمات ما شامل گارانتی میشود و کلیه لوازم مصرفی از نوع اورجینال و یا بهترین کیفیت و درجه A یا (درجه 1) میباشد.
مانند: پنل جدید تلویزیون گرید A+ – پنل ال ای دی 49 اینچ گرید A فول اچدی آکبند – قطعات تلویزیون و بکلایت تلویزیون.
گارانتی تعمیر تضمین کیفیت خدمات “روزی حلال” میباشد و از این بابت به مشتری اطمینان میدهیم که با آسودگی خاطر اقدام به سپردن دستگاه خود به نمایندگی “روزی حلال” نمایند.
از طریق روش های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید: