پیمان بسته‌ایم پاک زندگی کنیم

 تعمیرات تلویزیون مصلی مشهد

تعمیرات تلویزیون مصلی مشهد

تعمیرات تلویزیون مصلی مشهد یکی دیگر از مناطق تحت پوشش نمایندگی است که در خدمت همشهریان ساکن در منطقه مصلی هستیم. عدد 10 را به شماره 09366661792 ارسال کنید تا کارشناس مربوطه با شما تماس بگیرد.

به افراد تازه وارد به سایت پیشنهاد می کنیم به دلیل اینکه با نمایندگی روزی حلال آشنایی ندارید، در بخش اصول کاری روزی حلال با ما آشنا شوید. اصول کاری ما بر پایه صمیمیت و صداقت استوار است.

عدد 10 را برای درخواست تعمیرات تلویزیون منطقه مصلی مشهد پیامک کنید

فقط کافیه عدد 10 را به شماره 09366661792 پیامک کنید تا کارشناس مربوطه با شما تماس گرفته و بدون نیاز مراجعه به نمایندگی تلویزیون را تحویل مامور انتقال دهید.

پرسنل مراجعه کننده قابل اعتماد و از کارمندان نمایندگی هستند و با ایمنی کامل دستگاه شما را جهت تعمیرات از منزل یا محل کار شما به شرکت حمل می نمایند.

روش کار 3 مرحله ای

  1. خودروی مجهز و مخصوص حمل تلویزیون و مستقر در منطقه مصلی مشهد به آدرس شما مراجعه می نماید.
  2. دستگاه تلویزیون خود را به مامور انتقال تحویل دهید. دستگاه شما جهت تعمیرات با رعایت نکات ایمنی حمل می شود.
  3. پس از انجام تعمیر تلویزیون به محل شما جهت نصب اعزام و تحویل نصب می گردد.

لازم به توضیح است که همه ی کارها از تحویل تلویزیون معیوب گرفته تا نصب تلویزیون تعمیر شده توسط نمایندگی انجام می شود.

به شما این اطمینان را می دهیم که در صورت لزوم از این پس خودتان ما را به دوستانتان معرفی خواهید کرد.

همیشه کار را به کاردان بسپارید! اگر در هر کاری این اصل رعایت شود بدانید که نتیجه اش به بهترین شکل ممکن با کمترین هزینه عایدتان خواهد شد.

« نمایندگی روزی حلال» آماده پذیرش تعمیرات تلویزیون منطقه مصلی مشهد می باشد.

برای این منظور با ما در تماس باشید.

آدرس نمایندگی: مشهد، خیابان مدرس، بین مدرس 3 و 5، پاساژ نگین، واحد3، نمایندگی تعمیرات تلویزیون روزی حلال.

مصلی مشهد کجاست؟

منطقه تحت پوشش مصلی مشهد
منطقه تحت پوشش مصلی مشهد

منطقه مصلی در استان خراسان رضوی و در محدوده‌ی جنوب شرقی شهر مشهد واقع شده است. از محله‌های کارمندان اول – چهنو – شیرودی – کارمندان دوم و محمدآباد می گذرد.

بلوار مصلی یکی از معابر اصلی این محلات در مشهد می‌باشد و مکان‌های مهمی مانند مصلی تاریخی مشهد، مرکز تلفن عدالت در آن واقع شده‌اند.

همچنین مصلی به معابری مانند شهید نواب صفوی – زیرگذر پنجراه – میدان شهدای مسجد گوهرشاد – پنجراه، پایین خیابان – شهید غلامرضا باقری رخنه – بلوار شهید باقری و بلوار شهید رستمی متصل است.

از لحاظ منطقه بندی شهرداری مصلی در منطقه 6 شهرداری مشهد قرار گرفته است و از شمال با بلوار وحدت، از شرق با بلوار سرخس و از جنوب با بلوار چمن و بلوار مصلی محدود شده است.

فراموش نکنید که نمایندگی ما از این بلوارها هم برای تعمیرات تلویزیون پذیرش دارد. محله‌های ‌رضاییه – چهنو – عیدگاه – پایین خیابان – کارمندان اول – شیرودی و بوستان وحدت در مجاورت این منطقه هستند.

از اماکن مهم این محله می‌توان به مجتمع خدمات توان بخشی شهید پالیزکاران – فرهنگسرای غدیر – پایانه اتوبوس مصلی – دبیرستان دوره اول هاشمی نژاد 2 و بازار مولوی اشاره کرد.

تعمیرات تلویزیون دیجیتال در مصلی

ارسال پاسخ