پیمان بسته‌ایم پاک زندگی کنیم.

صفحه اصلی » وبلاگ » شرایط و مدت اعتبار ضمانتنامه جی پلاس
بروز شده: 24 آبان 1404
 شرایط و مدت اعتبار ضمانتنامه جی پلاس

شرایط و مدت اعتبار ضمانتنامه جی پلاس

مدت اعتبار ضمانتنامه جی پلاس و کارت گارانتی به مدت مشخص، از تاریخ خرید/نصب و فاکتور معتبر طبق شرایط زیر معتبر است.

شرایط اعتبار ضمانتنامه

کارت گارانتی شامل قطعات یدکی، هزینه‌های تعمیر و مبلغ منصفانه می‌شود، اما شامل بدنه و لوازم جانبی نمی‌شود.

گلدیران مبلغ کرایه نصاب و هزینه‌های نصب برای تلویزیون‌های ۴۰ اینچ و بزرگتر از ۴۰ اینچ را رایگان اعلام کرده است.

همچنین هزینه‌های نصب تلویزیون‌های کوچکتر از ۴۰ اینچ رایگان نیست.

هزینه نصب تلویزیون دیواری و سقفی رایگان نیست.

خدمات ارائه شده توسط این گارانتی فقط در مراکز خدمات مجاز گلدیران در ایران ارائه می‌شود.

الف) اگر هولوگرام یا محتوای کارت گارانتی به هر نحوی ناخوانا یا مخدوش باشد.

ب) نصب یا تعمیر قبلی توسط مراکز یا افراد غیرمجاز.

ج) آسیب‌های ناشی از ضربه و شکستگی، حمل و نقل، نشت آب و رطوبت به داخل دستگاه، مواد شیمیایی، قطع برق، عیوب ناشی از اتصال به دستگاه‌های خارجی.

د) شرایط محیطی نامناسب مانند دمای بالا یا مکان پر گرد و غبار، عوامل طبیعی و رعد و برق.

ه) عیوب ناشی از استفاده از لوازم جانبی نامرغوب، استفاده از محصول به روش نادرست، عدم تطابق دستورالعمل‌ها

مطابق با دفترچه راهنمای دستگاه.

و) بدنه، ریموت کنترل، باتری، بلندگوها، کابل‌ها، دانگل وای‌فای USB، آداپتور و سایر ابزارها و لوازم جانبی.

بررسی کنید:  تعمیر مین برد تلویزیون سونی

ز) نصب نرم‌افزار، تعویض نرم‌افزار یا تغییر سیستم عامل مانند روت، کاستوم رام و… که به تشخیص کارشناسان فنی گلدیران به دستگاه آسیب رسانده باشد.

قطعات تعویض‌شده در زمان خارج از گارانتی، به مدت ۳ ماه دیگر پس از تعویض، تحت پوشش گارانتی شرکت گلدیران قرار خواهند گرفت.

با این حال، سایر قطعات فقط در مدت اعتبار این کارت گارانتی تحت پوشش گارانتی هستند.

مشترى گرامى، طبق اعلام سایت گلدیران مدت ضمانت قابل تمدید مى باشد. کسب اطاعات بیشتر از طریق تماس با مرکز اطلاع رسانى و خدمات مشتریان گلدیران 84733-021 یا مراجعه به وب سایت www.goldiran.ir (بخش خدمات و پشتیبانى) امکان پذیر خواهد بود.

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که تلویزیون جی‌پلاس خود را روشن کنید، اما با صفحه‌ای کاملاً سیاه روبرو شوید؟ یا شاید تلویزیون شما با مشکل نمایشگر چشمک‌زن (آبی، سبز یا سیاه) مواجه شده باشد؟ این مشکلات رایج، اغلب نشان‌دهنده نیاز به بررسی فنی دستگاه است.

اگر با صفحه سیاه مواجه هستید و از سلامت سیگنال یا اتصالات دستگاه‌های جانبی مطمئنید، احتمالاً مشکل از قطعات داخلی تلویزیون است. تکنسین‌های ما در نمایندگی تعمیرات تلویزیون روزی حلال در مشهد، با دانش و تجربه بالا، به راحتی می‌توانند اجزای آسیب‌دیده را شناسایی و تعمیر کنند تا تلویزیون شما به سرعت به حالت عادی بازگردد.

در مورد صفحه‌های چشمک‌زن، این حالت معمولاً به دلیل عدم دریافت صحیح سیگنال توسط تلویزیون رخ می‌دهد. پیش از هر اقدامی، لطفاً ابتدا از تنظیم بودن تلویزیون روی ورودی صحیح و سلامت کابل‌های اتصال مطمئن شوید. در صورت ادامه مشکل، احتمال معیوب بودن کابل یا وجود ایراد داخلی دیگر وجود دارد.

بررسی کنید:  خدمات مجاز تعمیرات مانیتور ایسوس (ASUS)

هشدار مهم: از آنجا که تعمیرات تلویزیون نیازمند مهارت و ابزار تخصصی است، توصیه اکید داریم از هرگونه اقدام به تعمیر خودسرانه پرهیز کنید. برای تشخیص دقیق و رفع سریع ایراد دستگاهتان، کافی است با نمایندگی تعمیر تلویزیون روزی حلال در مشهد تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق وب‌سایت ثبت کنید. ما آماده‌ایم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تلویزیون جی پلاس شما را با ضمانت تعمیر نماییم.

خدمات تلویزیون جی پلاس مشهد GPLUS

نمایندگی تعمیرات تلویزیون روزی حلال در مشهد، علاوه بر تعمیر تلویزیون جی پلاس، تعمیرات تلویزیون ال جی – سونی – سامسونگ – پاناسونیک – تی سی ال – هایسنساسنوا و صنام و … را با ضمانت انجام میدهد.

مطالب مرتبط:

ارسال نظر و دیدگاه