پیمان بسته‌ایم پاک زندگی کنیم

 ورود مانیتور های جدید بازی الجی UltraGear برای بازی سطح پیشرفته

ورود مانیتور های جدید بازی الجی UltraGear برای بازی سطح پیشرفته

الجی از راه‌اندازی سری جدید مانیتور های بازی اولترا UltraGear™ خود (مدل‌های 32GQ950، 32GQ850 و 48GQ900) در سئول، 25 می 2022 (چهارشنبه 4 خرداد 1401) خبر داد.

UltraGear نوید غوطه وری در بازی های پیشرفته را با افزودن IPS نانو به آن می دهد.

فناوری Polarizer ATW نمایشگرهای OLED 48 اینچی و قابلیت رفرش 260 هرتز

مانیتورهای گیمینگ UltraGear 2022 با زبان طراحی کاملاً جدید، جدیدترین فناوری نمایشگر و طیف وسیعی از ویژگی های بازی و اتصال، آنچه را که برای برآورده کردن نیازهای گیمرها لازم است دارند.

پرچمدار این مانیتورها مدل 32GQ950 است که با عملکرد بصری و سرعت عالی، مجهز به صفحه نمایش 4K Nano IPS می باشد و دارای رنگ های واقعی با فناوری Polarizer Advanced True Wide (ATW) است.

در حالی که مدل 32GQ850 دارای صفحه نمایش QHD Nano IPS با ATW و تازه سازی فوق العاده بالا 240 هرتز است.

مانیتور بازی الجی جدید
مانیتور بازی الجی جدید

نرخ اورکلاک (O/C) تا 260 هرتز در مانیتور بازی مدل 48GQ900

نرخ اورکلاک (O/C) تا 260 هرتز در مانیتور مدل 48GQ900 اولین ویژگی مورد انتظار برند UltraGear به دسته مانیتور بازی OLED می باشد.

مدل‌های امسال ال‌جی UltraGear از زیبایی بازی حتی شیک‌تر با پایه‌های زاویه‌دار و تیز و نور شش گوش جدید بهره می‌برند.

در کنار طراحی جدید مانیتورهای 2022 ال‌جی جدیدترین اتصال HDMI 2.1 را ارائه می‌کنند که ویژگی‌هایی مانند نرخ نوسازی متغیر (VRR) و پشتیبانی از بازی‌های سریع 4K در رایانه‌های شخصی و جدیدترین کنسول‌ها را ممکن می‌سازد.

و همانطور که انتظار می رود سری جدید UltraGear کیفیت تصویر زیبا و واضح و زمان پاسخگویی سریع را ارائه می دهد.

دو صفحه 32 اینچی با استفاده از فناوری پیشرفته صفحه نمایش خاکستری به خاکستری (GTG) نانو IPS 1 میلی ثانیه ای ال جی و 48GQ900 از طریق یک پنل او ال ای دی 48 اینچی و 0.1 میلی ثانیه‌ای ال‌جی پیشرفته بهره می برد.

UltraGear 32GQ950 یک صفحه نمایش بازی با وضوح 4K (3840 x 2160) است که مطمئناً در لیست آرزوهای بسیاری از گیمرها جایی خواهد داشت.

صفحه‌ نمایش بازی Nano IPS 1ms اولین مدل 4K الجی

صفحه‌ نمایش گیمینگ Nano IPS 1ms اولین مدل 4K الجی
صفحه‌ نمایش گیمینگ Nano IPS 1ms اولین مدل 4K الجی

مانیتور بازی Nano IPS 1ms اولین مدل 4K ال‌جی است که فناوری ATW Polarizer را پیاده‌سازی می‌کند.

که توانایی پنل را برای اطمینان از رنگ‌های زنده، دقیق و سیاهی عمیق و تیره در زاویه دید وسیع بهبود می‌بخشد.

مانیتور 32 اینچی ال‌جی که دارای گواهی VESA DisplayHDR™ 1000 است همچنین دارای حداکثر روشنایی 1000 نیت (Nitsواحد اندازه گیری نور) و پوشش 98 درصدی فضای رنگی DCI-P3 و همچنین اتصال آسان به رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها با دو پورت HDMI 2.1 است.

UltraGear 32 اینچی 32GQ850 با بالاترین نرخ به‌روزرسانی 240 هرتز، O/C 260 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه، عملکرد روان و سریعی را ارائه می‌کند که جدیدترین بازی‌ها می‌خواهند.

مانیتور الجی دارای گواهی VESA AdaptiveSync Display و دارای یک پنل نانو IPS با وضوح QHD (2560 در 1440) با فناوری ATW Polarizer است.

تصاویری یکپارچه و رنگ‌های ثابت را تقریباً از هر نقطه نظر تضمین می‌کند.

مانیتور بازی
مانیتور بازی

دارای گواهینامه VESA DisplayHDRTM 600

مدل 32GQ850 همچنین دارای گواهینامه VESA DisplayHDRTM 600 است، 98 درصد از DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

دارای طراحی بدون حاشیه سه‌وجهی است که به گیمرها کمک می‌کند تا به عناوین مورد علاقه‌شان عمیق‌تر جذب شوند.

قابل ذکر است در سال 2022 شاهد ورود اولین مانیتور بازی OLED ال‌جی UltraGear، 48GQ900 هستیم.

یک محصول برنده Red Dot و iF Design Award، صفحه نمایش 48 اینچی 4K خود تابشی دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز (O/C 138 هرتز)، زمان پاسخگویی 0.1 میلی ثانیه، دقت رنگ بی عیب و نقص و طراحی کاملاً بدون حاشیه است.

مدل جدید که برای بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی ایده‌آل است، بازتولید رنگ و کنتراست فوق‌العاده OLED را ارائه می‌کند و دارای پوشش ضد تابش انعکاس کم ال‌جی (AGLR) است که حواس‌پرتی‌های بصری را کاهش می‌دهد تا کاربران بتوانند توجه خود را به طور کامل بر روی گیم‌پلی متمرکز کنند.

پایه شیک با پایداری مطلوب

علاوه بر این، مدل 48GQ900 دارای یک کنترل از راه دور است که به‌ویژه برای راحتی بیشتر در بازی‌ها طراحی شده است و یک پایه شیک که پایداری مطلوب را بدون دخالت در فضای میز یا میز کاربر فراهم می‌کند.

برای تکمیل تجربه بازی، جدیدترین مانیتورهای گیمینگ UltraGear ال‌جی از جک هدفون 4 قطبی استفاده می‌کنند که به کاربران اجازه می‌دهد هدست بازی را وصل کنند و در حین بازی چت کنند.

مدل‌های 2022 همچنین صدای فراگیر برتر DTS Headphone:X® را ارائه می‌دهند که هر صدایی را در بازی با وضوح خیره‌کننده تولید می‌کند.

پد بازی و موس بازی

علاوه بر این، ال‌جی UltraGear اولین پد بازی و موس بازی* خود را امسال معرفی می‌کند.

پد گیمینگ UltraGear با استفاده از کنترل دقیق مورد نیاز برای بازی های سریع، به اندازه کافی بزرگ است تا ماوس و کیبورد را در خود جای دهد و حتی دارای نورپردازی RGB قابل تنظیم است.

لنت برگشت پذیر برای هر سبک بازی یا سبک بازی مناسب است و دارای سطح صاف و سخت برای حداکثر لغزش و سطح پارچه ای خشن تر برای ترمز بهتر می باشد.

سئو یانگ جائه، معاون ارشد و رئیس واحد کسب و کار فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیک، گفت:

«آخرین مانیتورهای بازی ال‌جی UltraGear از فناوری و طراحی پیشرفته‌ای برای بالا بردن سطح صفحه نمایش‌های بازی استفاده می‌کنند. مانیتورهای جدید ما که برای بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی ایده‌آل هستند، ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی را ارائه می‌کنند که کل تجربه بازی را به سطح بالاتری می‌برد. ما همچنان به تقویت اعتبار برند UltraGear با محصولات نوآورانه ای که نیازهای گیمرها را در اولویت قرار می دهند، ادامه خواهیم داد.

تعمیر تلویزیون سعدی مشهد روزی حلال

https://lgsony.ir/

جدیدترین مانیتور های بازی UltraGear از این ماه در ژاپن و بازارهای کلیدی در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا در دسترس خواهند بود.

منبع: اتاق خبر الجی


در صورت نیاز به تعمیر تلویزیون از طریق روش های زیر با ما در ارتباط باشید:

تماس با ما۰۵۱۳۲۲۳۴۵۵۰۰۹۳۶۶۶۶۱۷۹۲مشاوره در واتساپتلگرامارسال پیامکدرخواست تعمیر فوری

ارسال پاسخ