پیمان بسته‌ایم پاک زندگی کنیم

صفحه اصلی » خدمات » نمایندگی تعمیرات هارمن کاردن مشهد ( harman kardon )
هارمن کاردن دیجیتال

نمایندگی تعمیرات هارمن کاردن مشهد

نمایندگی تعمیرات لوازم صوتی و تصویری هارمن کاردن در مشهد (harman kardon )  روزی حلال با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه ی تعمیر برد و انواع تلویزیون از جمله (OLED , LED , LCD ) با بهره گیری از کادر متخصص تعمیر تلویزیون ال جی و سونی سرویس آمادگی دارد تعمیرات تخصصی محصولات الجی و سونی و 8 برند مطرح دنیا را در اسرع وقت و با قیمت بسیار مناسب در مشهد به عهده بگیرد.

وجه تمایز نمایندگی روزی حلال از لحاظ فنی : تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون ال جی و سونی  و 8 برند صوتی و تصویری می باشد. آنالیز و تحلیل دستگاه با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات تعمیر تلویزیون و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می باشد.

نام برند صوتی و تصویری هارمن کاردن

نام برند صوتی و تصویری هارمن کاردن از جمله نام هایی است که از زمان خیلی دور تا به حال، همراه همیشگی بسیاری از ما بوده است.

بسیاری از ما، در اماکن مختلفی ک به صورت روزمره با آن ها سروکار داریم، برند هارمن کاردن با محصولات با کیفیت خود حضور داشته و با گذشت زمان و رشد تکنولوژی، محصولات جدید و به روز را به خانه های ما آورده است.

پس به همین خاطر است که با شنیدن و دیدن نام هارمن کاردن همه به یاد محصولات دیجیتال با بهترین کیفیت و به روزترین تکنولوژی خواهیم افتاد.

لوازم صوتی هارمن کاردن
لوازم صوتی هارمن کاردن

نمایندگی هارمن کاردن در مشهد

این نمایندگی با در نظر گرفتن و تقسیم ساختار درونی خویش به واحدهای تخصصی و تجهیز هر پارت به تخصصی ترین تجهیزات و امکانات در تلاش است تا نیازهای تمامی کاربران این برند را به بهترین شکل برآورده سازد.

نمایندگی هارمن کاردن در مشهد ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات آن و با بهره‌مندی از حضور کارشناسان زبده و امکانات تخصصی خویش،

ما تمامی تلاش خود را جهت ارائه بالاترین و بهترین سطح کیفی خدمات و پاسخگویی به درخواست‌های شما هموطنان گرامی در زمینه فروش و تعمیر محصولات هارمن کاردن و با بهره‌مندی از بهترین امکانات و ابزارآلات تخصصی است، به کار گرفته ایم.

همچنین در بخش فروش ، تأمین‌کننده‌ی کالاها و تولیدات کمپانی آن و در بخش « خدماتِ پس از فروش » به تعمیر، بازسازی و ترمیم محصولات آن می‌ پردازد.

واحدهای تخصصی و تجهیز

نمایندگی هارمن کاردن با در نظر گرفتن و تقسیم ساختار درونی خویش به واحدهای تخصصی و تجهیز هر پارت به تخصصی ترین تجهیزات و امکانات در تلاش است تا نیازهای تمامی کاربران این برند را به بهترین شکل برآورده سازد.

بهتر است این را هم بدانید که نمایندگی هارمن کاردن ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکتی است که اکنون بیش از 145000 کارمند دارد.

در حال حاضر هارمن کاردن با حفظ جایگاه خود در میان تولیدکنندگان برتر در جهان، علاوه بر تولید لوازم الکترونیکی، یکی از عظیم ترین شرکت‌های پخش و ضبط فیلم و موسیقی و یک موسسه خدمات بین‌المللی است.

محصولات این شرکت همیشه طرفداران مختص خود را داشته است و در بازار جهانی در بین رقبای خود با استقبال زیادی روبه‌رو بوده‌اند.

هارمن کاردن یکی از پیشتازان اصلی عرصه ی صوت و تصویر در دنیا است.

راه اندازی بخش تعمیرات تخصصی هارمن کاردن

مرکز تخصصی هارمن کاردن
مرکز تخصصی هارمن کاردن

روزی حلال تحت عنوان نمایندگی تعمیرات تخصصی صوتی و تصویری بخش تعمیرات تخصصی محصولات الجی و سونی و 8 برند مطرح دنیا را با استفاده از تیمی باتجربه و متخصص راه اندازی نموده است.

این واحد با بهره گیری از سالها تجربه در کار تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

از جمله فعالیت های خوب و ستودنی این مجموعه، میتوان تصمیم برای دستمزد منصفانه بر کار دانست که مدیریت مرکز سرویس ایران تخت عنوان نمایندگی سونی در ایران به این مسئله همواره تأکید داشته است.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت آشنایی با دپارتمان های ارائه دهندۀ خدمات در نمایندگی هارمن کاردن و ویژگی های هر یک از آنها به بخش واحدهای تخصصی تعمیرات هارمن کاردن مراجعه نمایید.

تعمیر محصولات هارمن کاردن

تعمیر محصولات هارمن کاردن در مرکز تعمیرات تخصصی صوتی و تصویری ال جی سونی، تلویزیون های هوشمند امروزی

با پیشرفت تکنولوژی از سیستم حساس تری بهره مند شده اند و نسبت به تلویزیون های قدیمی زودتر دچار آسیب دیدگی می شوند.

واحد تعمیر محصولات هارمن کاردن در راستای رفاه بیشتر کاربران حاضر در استان تهران راه اندازی شده است.

با وجود هزینه های سنگین لوازم صوتی و تصویری، امروزه اغلب کاربران تعمیرات هارمن کاردن را نسبت به خرید آن ترجیح می دهند.

نمایندگی تعمیرات اسپیکر هارمن کاردن مدل گوپلی

مرکز تعمیرات ایرانیان نمایندگی تعمیرات اسپیکر هارمن کاردن مدل گوپلی در تهران و شهرستان می باشد.

اسپیکر مدل گوپلی یکی از محصولات شرکت هارمن کاردن می باشد. این نوع یک محصول بسیار با کیفیت بوده و از حیث قدمت و کارایی جز اسپیکرهای رده بالای موجود بازار می باشد.

اسپیکر هارمن کاردن مدل go play دارای دو بلندگوی بسیار قوی و یک عدد ساب ووفر است.

 دسته ی فلزی و حالت نیم بیضی این نوع زیبایی خاص و منحصر به فردی دارد .

باطری این مدل با توان 300 هزار میلی آمپر به بازار عرضه شده و چندین ساعت بدون نیاز به شارژ کردن می تواند شادی بخش جمع ها و مهمانی های شمامی باشد.

 باتری اسپیکر harman kardon از نوع لیتیم پلیمر می باشد.

شعبه مرکزی تهران: تهرانپارس میدان شاهد خیابان ظفرقندی (196 شرقی) بین 131 و 133 پلاک 284 واحد 4
تلفن: 09355813078 – 02177324652
شعبه غرب تهران: صادقیه ، خیابان 20 متری سازمان آب پلاک 143 واحد 2
تلفن: 09364749483 – 02144229803 – 02144213511
ایمیل: info[@]iranianrepaircenter.ir
وبسایت: iranianrepaircenter.ir