051-32234550

راه ارتباط با ما

09366661792

تماس بگیرید

 اصول کاری تعمیرات روزی حلال

اصول کاری تعمیرات روزی حلال

اصول کاری تعمیرات

اصالت یعنی چهارچوب .کسی که اصالت دارد یعنی برای خود اصولی تهیه و رعایت می کند

ما به عنوان یک شرکت معتبر و خدا محور در یک چهار چوب برنامه ریزی شده عمل می کنیم

1- بدگویی همکار را انجام نمی دهیم از ما نخواهید که در بدگویی از فلان شخص یا نمایندگی شرکت کنیم به شدت از این کار عبا داریم .

معتقد هستیم هر کس پاسخگو کارهای خویش است.

2-قیمت غیر واقعی و پایین نمیدهیم تا کار پذیرش شود و مشتری را در عمل انجام شده قرار دهیم .

شاهد بودیم دوستانی تا متوجه شدنند مشتری با یک همکار دیگر صحبت کرده چنان قیمت پائین می دهند (گاها دروغ ) که مشتری شوکه می شود .

چنین کاری مورد قبول خداوند نیست و برکت را دور می کند و طبق قانون خداوندصد درصد دچار مشکل خواهند شد.

4- سعی داریم امانت دار خوبی باشیم و هدف ما این است.

مردم بااطمینان کامل کارشان را به ما بسپارند که در این راه خوب عمل کردیم و مزد آن را گرفته ایم.

5- در این مرکز غیرممکن است قطعه یا برد دستگاهی اشتباهی یا عمدی جابجا شود.

البته به این معنا نیست که جای دیگر جابجا می شود. صد درصد از ما بهتر هم هستند که خداوند جزای خیرشان بدهد.

6-سرمان در کار خودمان است و فقط از خداوند یاری میخواهیم و اوست که پشتیبان ماست .

7-انسانها ارتعاش دارند یا فرکانس دارند که هم جنسهای خویش را به خود جذب می کنند. امیدواریم آنچنان انزژی مثبت داشته باشیم که آدمهای خوب را جذب کنیم .

روزی حلال راجدی بگیریم

انشاالله

اصول کاری تعمیرات روزی حلال

نمایندگی خدمات LCD روزی حلال مشهد

9 ديدگاه

  • چه خوب شما ابروی صنف الکترونیک هستید .
    خدا یاورتان باد

    • شرکت پیشرو ️روزی حلال تعالیم حضرت رسول (ص) و راهنمائي های مولانا باعث شده ???? نحوه ارائه سرویس به مشتریان 180 درجه عوض شود.
      ???? دعای خیر مشتریان چنان زندگی را برما شیرین کرده ،که با هیچ چیز این حال خوش راعوض نخواهیم کرد.

      • نمایندگی روزی حلال چه اصولی را رعایت می کند
        اصالت یعنی چهارچوب .کسی که اصالت دارد یعنی برای خود اصولی تهیه و رعایت می کند

        ما به عنوان یک شرکت معتبر و خدا محور در یک چهار چوب برنامه ریزی شده عمل می کنیم

        حداقل کاری که به عنوان اشرف مخلوغات باید انجام دهیم دروغ نگوئیم و انصاف داشته باشیم
        مواردی که پیگیر هستیم و رعایت می کنیم
        1- بدگویی همکار را انجام نمی دهیم. از ما نخواهید که در بدگویی از فلان شخص یا نمایندگی شرکت کنیم به شدت از این کار عبا داریم و معتقد هستیم هر کس پاسخگو کارهای خویش است و..

        2-قیمت غیر واقعی و پایین نمیدهیم تا کار پذیرش شد مشتری را در عمل انجام شده قرار داده و قیمت بالاتری بدهیم.
        شاهد بودیم دوستانی تا متوجه شدنند مشتری با یک همکار دیگر صحبت کرده چنان قیمت پائین میدهند که مشتری شوکه می شود. چنین کاری کمال نامردی و مورد قبول خداوند نیست و در دراز مدت برکت را دور می کند.

        4- بشترین تلاش ما این است امانت دار خوبی باشیم و جواب اعتماد مشریان را بدهیم (قانون جبران)

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *