پیمان بسته‌ایم پاک زندگی کنیم

 سامسونگ به اولین تاییدیه معتبر پنتون برای نمایشگر HDR تلویزیون دست یافت

سامسونگ به اولین تاییدیه معتبر پنتون برای نمایشگر HDR تلویزیون دست یافت

تاییدیه معتبر پنتون چیست؟ تمام مدل‌های تلویزیون QLED 2022 سامسونگ الکترونیک دارای اولین نمایشگر Pantone Validated™ HDR برای رنگ‌های Pantone Matching System (PMS) و رنگ‌های Pantone SkinTone در جهان هستند.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه 5 شهریور 1402

پنتون بزرگترین مرجع در صنعت رنگ جهانی است و بیش از 10 میلیون طراح و تولید کننده در سراسر جهان به محصولات و خدمات پنتون برای کمک به تعریف، ارتباط و کنترل رنگ از الهام تا تحقق کمک می کنند.

این جایزه برای اولین بار برای هر تولیدکننده جهانی تلویزیون، به تلویزیون های QLED سامسونگ برای بیان رنگ واقعی بیش از 2000 رنگ پنتون و همچنین 110 سایه رنگ پوست به تازگی اضافه شده است.

اتاق خبر سامسونگ با اد هاتنبرگر، مدیر ارشد محصولات فنی در پنتون، که بیش از 20 سال تجربه در صنعت رنگ جمع آوری کرده و برنامه Pantone Validated را مدیریت می کند، در 25 می 2022 (چهارشنبه 4 خرداد 1401) گفتگو کرد.

سئوال. نقش فعلی شما چیست و شامل چه مواردی می شود؟

پاسخ اِد هاتنبرگر. من نوآوری محصولات دیجیتال رنگی مختلف را در Pantone مدیریت می‌کنم،

از جمله Pantone Validated، فرآیند تست رنگ در انتظار ثبت اختراع ما برای نمایشگرها و چاپگرها که تضمین می‌کند محصولات می‌توانند طیف کاملی از رنگ‌ها و رنگ‌های پنتون را شبیه‌سازی کنند و در انجام این کار معیارهای دقیق پنتون را برآورده کنند.

سئوال. چرا بازتولید رنگ دقیق برای تلویزیون های مصرفی بسیار مهم است و چگونه برنامه Pantone Validated تصمیم گرفت تا این را بهبود بخشد؟

پاسخ. مصرف‌کنندگان امروزی مارک‌هایی را می‌خواهند که نشان‌دهنده برابری، جامعیت و اصالت باشد و وفاداری رنگ واقعی از تجربه تماشای آن‌ها نقش اساسی دارد.

صرف نظر از رسانه – فیزیکی یا دیجیتال – مصرف کنندگان به دنبال محصولاتی هستند و روی آنها سرمایه گذاری می کنند که منعکس کننده این موضوع باشد.

Pantone Validated لایه‌ای از اطمینان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند که رنگ‌ها و رنگ‌های پوستی که روی صفحه‌نمایش دیده می‌شوند،

مطابق تعاریف موجود در راهنمای Pantone Color و SkinTone و فرآیندهای Pantone Validated مربوطه به‌طور واقعی بازتولید می‌شوند.

“در طول آزمایش اندازه گیری خود، متوجه شدیم که فناوری Quantum Dot سامسونگ طیف کاملی از رنگ ها را حتی در حداکثر روشنایی ارائه می دهد.”

تعمیر تلویزیون سعدی مشهدروزی حلال

https://lgsony.ir

سئوال. برای خوانندگانی که با Pantone Validated آشنا نیستند، دستیابی به این تایید نشانه چیست؟

آیا می توانید به زبان ساده به ما بگویید که یک صفحه نمایش باید چه استانداردهایی را رعایت کند؟

چرا مصرف کنندگان باید هنگام خرید محصول سامسونگ خود به علامت تیک Pantone Validated توجه کنند؟

پاسخ. لوگوی Pantone Validated نشان می‌دهد که محصولی مانند تلویزیون یا نمایشگر HDR سامسونگ، الزامات آزمایش و کالیبراسیون دقیق Pantone را برای بازتولید رنگ‌های پنتون و رنگ‌های پوست در دنیای واقعی با سطح بالایی از وفاداری رنگ برآورده می‌کند.

فرآیند اعتبارسنجی پنتون ما توسط دانشمندان و تکنسین های رنگ در پنتون با چندین دهه تجربه رنگ ایجاد شده است.

از یک فرآیند تست دقیق و در انتظار ثبت اختراع استفاده می کند که از فناوری پیشرفته مدیریت رنگ X-Rite و Pantone بهره می برد.

در طول 10 سال گذشته، ما صدها دستگاه رنگی مصرف کننده و حرفه ای را از تولید کنندگان پیشرو در سراسر جهان آزمایش و واجد شرایط کرده ایم.

سامسونگ به اولین تاییدیه معتبر پنتون برای نمایشگر HDR تلویزیون دست یافت
سامسونگ به اولین تاییدیه معتبر پنتون برای نمایشگر HDR تلویزیون دست یافت

سئوال. سامسونگ دو جایزه دریافت کرده است – Pantone Validated و Pantone SkinTone Validated.

آیا می توانید به طور خلاصه توضیح دهید Pantone SkinTone Validated برای مصرف کنندگان چه معنایی دارد و تفاوت آن با Pantone Validated چیست؟

پاسخ. Pantone Validated از کتابخانه دیجیتالی شناخته شده جهانی Pantone Matching System (PMS) استفاده می کند و بیش از 2000 رنگ پنتون را بطور عینی آزمایش می کند. برای سامسونگ، رنگ‌های PMS را در حالت محدوده دینامیکی بالا (HDR) برای حداکثر قابلیت‌های رندر رنگ آزمایش کردیم.

Pantone SkinTone Validated یک برنامه افزودنی از برنامه Pantone Validated است و بازتولید رنگ را بر اساس 110 رنگ پوست منحصر به فرد آزمایش می کند که همه آنها را می توان در راهنمای Pantone SkinTone یافت. این راهنما اولین راهنمای مبتنی بر علمی است که اندازه‌گیری‌های فیزیکی هزاران تن واقعی پوست را از طیف کامل قومیت‌ها، مناطق جغرافیایی و سنین یکپارچه می‌کند.

Pantone SkinTone Validated تضمین می‌کند که مدل‌های آزمایش‌شده شرکت‌های پیشرو تلویزیون و نمایشگر می‌توانند به‌طور دقیق پالت رنگ پوست جهان را نشان دهند.

این به برندها کمک می کند تا به مصرف کنندگان نشان دهند که محصولات و فناوری آنها فراگیرتر از همیشه است.

سئوال. در تجربه شما با تلویزیون های سامسونگ، چه چیزی در مورد صلاحیت های Pantone Validated که این مدل ها دریافت کرده اند، برای شما متمایز است؟

آیا می‌توانید حقایق یا داده‌های جالبی را به ما بگویید که نشان دهد تلویزیون‌های سامسونگ چگونه تأییدیه Pantone Validated را دریافت کردند؟

پاسخ. سامسونگ اولین تولید کننده تلویزیون و نمایشگر HDR در جهان است که در Pantone Validated و Pantone SkinTone Validated شرکت کرده و دریافت می کند.

این گواهی بر تعهد سامسونگ به رهبر بودن در بازار است.

اعتماد آنها به پذیرش Pantone Validated دلیلی استوار بر تمایل آنها به ارائه تلویزیون و محصولات نمایشگر در سطح جهانی است.

سئوال. فناوری Quantum Dot سامسونگ همه چیز در مورد رنگ است.

به جای تولید رنگ‌های آبی و قرمز استاندارد، رنگ‌های آبی و قرمز بسیار خاص را نمایش می‌دهد و دقت بالایی در بازتولید رنگ ارائه می‌کند.

فکر می کنید این چه نقشی در دستیابی به Pantone Validated داشته است؟

پاسخ. در طول آزمایش اندازه گیری خود، متوجه شدیم که فناوری نقطه کوانتومی سامسونگ طیف کاملی از رنگ ها را حتی در حداکثر روشنایی ارائه می دهد.

از آنجایی که فرآیند تست Pantone SkinTone Validated بسیار دقیق است، به سرعت هرگونه انحراف از رنگ‌های Pantone SkinTone هدف خود را در سطوح مختلف روشنایی نشان می‌دهد.

فناوری HDR و Quantum Dot سامسونگ و قابلیت‌های مربوط به آن، این تلویزیون‌ها را قادر می‌سازد تا به الزامات وفاداری رنگ‌ها برای تأیید اعتبار Pantone SkinTone دست یابند و حفظ کنند.

سامسونگ اولین تولید کننده تلویزیون و نمایشگر HDR در جهان است که در Pantone Validated و Pantone SkinTone Validated شرکت کرده و دریافت می کند.

این گواهی بر تعهد سامسونگ به رهبر بودن در بازار است.”

سئوال. به نظر شما چه چیزی برای آینده پنتون در انتظار است؟

پاسخ. Pantone همچنان متعهد به ارتباطات رنگی و الهام است.

ما روی راه‌حل‌هایی کار می‌کنیم که به برندها و سازندگان کمک می‌کند تا بین دنیای دیجیتال و فیزیکی پل بزنند و تجربه مشتری ثابتی را تضمین کنند.

به صورت حضوری روی صفحه یا در متا. ما به توسعه محصولات دیجیتالی نوآورانه که از جریان کاری محتوای دیجیتال امروزی پشتیبانی می کنند ادامه خواهیم داد.

همراه با محصولات و فناوری X-Rite راه‌حل‌های Pantone می‌توانند به تحقق هدف خلاقانه در شکل نهایی محصول هر برند کمک کنند.

منبع: اتاق خبر سامسونگ


در صورت نیاز به تعمیر تلویزیون سامسونگ از طریق روش های زیر با ما در ارتباط باشید:

1 دیدگاه ها

  • رنگ پنتون رنگ خاصی نیست پنتون مجموعه رنگ‌هایی هست که شرکت پنتون برای سهولت و کاهش خطای رنگ در چاپ تهیه کرده است.
    Pantone یک زبان جهانی رنگ را ارائه می دهد که تصمیم گیری های مهم رنگ را در هر مرحله از گردش کار برای برند ها و تولیدکنندگان امکان پذیر می کند. بیش از 10 میلیون طراح و تولید کننده در سراسر جهان به محصولات و خدمات پنتون برای کمک به تعریف، ارتباط و کنترل ترکیب رنگ ها از الهام تا تحقق آن، استفاده از فناوری پیشرفته X-Rite برای ثبات رنگ در مواد مختلف و پرداخت‌های گرافیکی، ترند ها و طراحی محصولات متکی هستند.

    استاندارد های Pantone دارای مشخصات رنگ دیجیتال و فیزیکی و ابزار گردش کار هستند. موسسه رنگ پنتون استاندارد های رنگ سفارشی، هویت برند و مشاوره رنگ محصول و همچنین پیش‌بینی ترند ها شامل رنگ سال Pantone، گزارش‌ های ترند رنگ در بخش مد و فشن، روانشناسی رنگ و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. مجوز B2B Pantone سیستم رنگ پنتون را در محصولات و خدمات مختلف ادغام می‌کند و به دارندگان لایسنس اجازه می‌دهد تا مقادیر تایید شده پنتون را با هم مرتبط کرده و باز تولید کنند و کارایی را برای کاربران خود بهبود بخشند. Pantone Lifestyle رنگ و طراحی را در زمینه های پوشاک، خانه و لوازم جانبی با هم ترکیب می کند.

ارسال پاسخ